וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר: רוצים להתאהב? אתם צריכים לשחק עם מגנטים

1.7.2016 / 23:50

חשבנו שכבר שמענו הכול, עש שמחקר הזוי במיוחד טען שמשחק עם מגנטים יגרום לנו להיות מודעים יותר לכוחות המשיכה, תרתי משמע. ההוכחות לא חד משמעיות והמחקר בוצע על קבוצה קטנה של אנשים, אך המדענים בטוחים בצדקתם

צילום מסך

בסרטון - משחק עם מגנטים. נו, אתם מאוהבים?

אנשים נמשכים לפרטנרים שלהם יותר לאחר משחק במגנטים, כך נטען במחקר חדש שפורסם השבוע. לטענת המדענים, רק המחשבה על כוחות המשיכה הפיזיקלים של המגנטים גורמת לאנשים להרגיש יותר תשוקה בקשר שלהם. עוד נטען כי המודעות לתופעה הטבעית גורמת לאנשים להרגיש רמות סיפוק ומחויבות גבוהות יותר גם לבני זוג לשעבר.

החוקרים מאמינים כי הסיבה לתוצאות הוא אפקט פסיכולוגי חברתי, לפיו לאחר שאנשים חושבים על דברים מסויימים הם מתנהגים באופן שונה. לדעתם המגנטים גורמים למוח לחוש יותר משיכה מבדרך כלל, דבר שגורם לאנשים לחוש קרובים יותר למושאי אהבתם.

המדענים מאוניברסיטת טקסס בדקו במסגרת המחקר 120 סטודנטים בין הגילאים 18-22, שיצאו ממערכת יחסים או שמעורבים רומנטית כרגע, ושאלו אותם שאלות בנוגע לרגשותיהם לפרטנרים שלהם. לפני מילוי השאלון התחלקו הסטודנטים לקבוצות שחלקן קיבלו מגנטים שנמשכים, חלקן מגנטים שנדחים והשאר קיבלו סתם בלוקים ניטרלים לשחק איתם. המדענים מצאו שאלו ששיחקו עם מגנטים נמשכים דיווחו על רמות גבוהות יותר של סיפוק, מחויבות ומשיכה לבני זוגם.

אנשי המגנט. מערכת וואלה!
משחק במגנטים הוא מעורר תשוקה?/מערכת וואלה!

לדברי המדענים הם ניסו להימנע מתוצאות שגויות לאחר שחזרו על המחקר עוד מספר פעמים, אולם הם טוענים כי יש לערוך עוד ניסויים כדי לאשש את האמת באפקט של המגנטים. אנחנו נמשיך לחכות.

עוד באותו נושא

מחקר מעודד: זוגות שחולקים במטלות הבית עושים יותר סקס

לכתבה המלאה

עוד בנושא

  • עוד באותו נושא:
  • מגנטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully