וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שבוטלו: חודשו טיסות "טורקיש איירליינס" מישראל לאיסטנבול

חברת התעופה הטורקית ביטלה שתי טיסות עקב מתקפת הטרור בנמל התעופה אטאטורק, אך הקו חודש וכעת ינחתו הטיסות בשדה התעופה סביחה גוקצ'ן בעיר. החברה הכריזה על נהלים מיוחדים לגבי הזמנות ליומיים הבאים

עריכה: טל רזניק

חברת התעופה הטורקית "טורקיש איירליינס" חידשה הבוקר(רביעי) את טיסותיה מישראל לאיסטנבול, זאת לאחר שביטלה אמש שתי טיסות עקב פיגוע ההתאבדות בנמל התעופה אטאטורק שבו נהרגו 36 בני אדם ונפצעו יותר מ-140. שתי טיסות מהנמל נחתו אמש בנמל התעופה בן גוריון, וטיסה שהייתה מיועדת לנחות באיסטנבול הוסטה לנמל התעופה בעיר איזמיר.

במהלך היום, יוצאות תשע טיסות "טורקיש איירליינס" מישראל לנמל התעופה אטאטורק. הטיסות ינחתו כעת בשדה התעופה סביחה גוקצ'ן שבאיסטנבול, והראשונה שבהן המריאה בשעה 06:35.

מ"טורקיש איירליינס" נמסר כי הנוסעים בטיסות שבין 28 ו-30 ביוני יזכו בהארכה לכרטיסי הטיסה שלהם עד 31 ביולי, תוך התעלמות מהנהלים הרגילים. כמו כן, הזמנות חדשות ושינוי מסלול יתקבלו ללא חיוב נוסף, וביטול כרטיס לפי בקשה יתבצע ללא חיוב נוסף.

פיצוץ בנמל התעופה אטאטורק, איסטנבול, טורקיה. יוני 2016. רויטרס
שדה התעופה אטאטורק,אמש/רויטרס

לירון בר, שנחתה הלילה בנתב"ג בטיסה מאיסטנבול, סיפרה כי שמעה על הפיגוע רק כשהגיעה ארצה. "כשנחתתי בארץ התקשרתי להורים והם סיפרו לי על הפיגוע. מזל שלא הייתי שם, זה מאוד מלחיץ לחשוב שהייתי יכולה להיות שם. תודה לאל שזה לא קרה", אמרה.

רויטל אבקסיס, שהייתה אמורה לטוס לאירלנד דרך טורקיה, סיפרה כי לפני הבידוק ביטחוני ולאחר שלב הצ'ק אין נאמר לה שהטיסה מבוטלת. "זה מלחיץ, לא שמעתי על הפיגוע, בעלי התקשר לעדכן אותי. אני עם תינוקת וזה מלחיץ. כרגע מחפשים טיסות חלופיות לא דרך טורקיה, מזל שהטיסה לא הייתה מוקדם יותר כי אז היה סיכוי שהיינו שם", סיפרה.

(עדכון ראשון: 23:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully