וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאגרפים שיכורים החלו קרב עם קונים ולא האמינו שזה קורה להם

2.7.2016 / 6:32

מאמן קיקבוקסינג ותלמידו השתכרו, נכנסו לקיוסק והחלו להיאבק בקונים אקראיים. לא רק שהם הפסידו, כשהגיעו למקום פרמדיקים הם ניסו להרביץ גם להם

יוטיוב

מאמן קיקבוקסינג ותלמידו עומדים כעת בפני מעצר אחרי שנכנסו לקיוסק במוסקבה, רוסיה, התעמתו עם קונים אקראיים והכו גם את הפרמדיקים שהגיעו להעניק להם טיפול. מתאגרפים עד הסוף.

המשטרה פתחה בחקירת האירוע, שצולם ממספר מצלמות אבטחה שמוקמו בקיוסק ומחוצה לו. בסרטון נראה המתאגרף בן ה-35 ותלמידו בן ה-22 מתחילים לריב עם לקוחות הקיוסק, הנמצא במערב העיר. עובדי המקום מספרים שהשניים נראו שיכורים והגיעו לחנות כדי לקנות עוד אלכוהול, שם הם הסתבכו עם קבוצה של גברים שלא ויתרה להם.

מתארגפים שיכורים בקרב. צילום מסך
מתאגרפי היכו את הפרמדיקים שהגיעו לטפל בפציעות שלהם/צילום מסך

עדי ראייה במקום דיווחו שהמתאגרפים בקושי עמדו על הרגליים וכצפוי, הפסידו. עובדי המקום הזעיקו אמבולנס, וכשהחובשים הגיעו לטפל בצמד הפצוע, השניים תקפו גם אותם. אחד הפרמדיקים סיפר ל-The Mirror: "בעטו בי בפנים ובראש כמה פעמים. הרופאים היו צריכים לשים לי תפרים באף ואני גם סובל מזעזוע מוח. המצב הכללי שלי לא משהו". לשניים צפוי עונש מאסר של שנתיים על בריונות במידה ויורשעו. שוטרים מספרים שיום לאחר האירוע המאמן טען שהוא לא זוכר כלום מאותו ערב ושזו בוודאי הייתה טעות.

עוד באותו נושא

קרב נשים יוצא משליטה כשאחת מטיחה את החזה שלה בפרצופה של השניה

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully