וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: המאפיונר השני בחשיבותו נעצר בזמן שישן עם בת זוגו

ארנסטו פצאלרי, שעומד בפני מאסר עולם לאחר שהורשע ברצח, בסחר בסמים ובעבירות נוספות, נתפס באזור הררי בדרום המדינה אחרי 20 שנה של מנוסה. הוא לא התנגד למעצר. ראש הממשלה רנצי: "הריעו לאיטליה"

צילום: רויטרס, עריכה: אוהד פיטר

איש המאפיה ארנסטו פצאלרי, המבוקש השני בחשיבותו באיטליה, נעצר אתמול (ראשון) אחרי כמעט שני עשורים שבמהלכם היה במנוסה. הוא נתפס בידי המיליציה המשטרתית קרביניירי. פצאלרי, חבר ה"אנדרנג'טה" מקלבריה - ארגון הפשע העשיר והחזק ביותר במדינה - מבוקש למעצר מאז יוני 1996.

בהצהרה של המשטרה נמסר כי הוא היה מבוקש בשל השפעתו הגדולה והסכנה שהיווה לחברה, שני רק למתיאו מסינה דנרו מהמאפיה הסיציליאנית קוזה נוסטרה. פצאלרי בן ה-46 עומד בפני מאסר עולם לאחר שהורשע בהיעדרו ברצח, בחברות בפשע מאורגן, בסחר בסמים, בשוד ובהחזקה בלתי-חוקית של נשק.

לפי המשטרה, הוא אותר בשעות המוקדמות של הבוקר בבית באזור ההרי ונידח במחוז קלבריה שבדרום המדינה ולא התנגד למעצרו. פדריקו קפיירו דה רהאו, חבר ארגון תביעה לאומי הנאבק בפשע המאורגן, תיאר את המעצר כ"היסטורי".

לדבריו, הפושע הבכיר נמצא במקום מסתור לצד בת זוגו בסמוך למקום מגוריו הידוע האחרון, מה שמצביע על כך שהוא הסתמך על רשת של תושבים מקומיים שהגנו עליו. ראש הממשלה מתיאו רנצי הודה למשטרה ולגורמי אכיפת החוק שהיו מעורבים במעצר וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "הריעו לאיטליה #ראשון שמח".

(עדכון ראשון: 21:38)

ארנסטו פצאלרי, המאפיונר השני הכי מבוקש באיטליה, 26 ביוני 2016. AP
פצאלרי לאחר מעצרו, היום/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully