וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחזה בלתי נתפס": מאות הגיעו לשמח נערת בת מצווה שאינם מכירים

שלומי גבאי

23.6.2016 / 14:15

בת המצווה של גינאן החלה כאירוע עגום שאליו הגיעו עשרות בודדות מתוך 200 מוזמנים. אנשי האולם החליטו לעשות מעשה - ופנו בקריאה נרגשת בפייסבוק לקהל הרחב. בתוך זמן קצר הגיעו אמנים, נגנים ורקדנים והפכו את האירוע לחגיגת ענק. "זה היה מדהים"

צילום: ויקי אשכנזי וכפיר בנון

אירוע בת מצווה עגום שנערך אתמול (רביעי) בחדרה, הפך עד מהרה לחגיגה המונית שהתקיימה בסיוע מאות בני אדם שנרתמו לשמח נערה. משפחתה של גינאן וותד הזמינה כ-200 אורחים לחגיגה שלה באולם TUAN בעיר – אך ב-21:00 היו במקום רק 40 בני אדם. האכזבה המרה של כלת בת המצווה ובני משפחתה הביאה את צוות האולם וחלק מהנוכחים להפיץ בפייסבוק קריאה לתושבי העיר להגיע.

בעקבות היענות מפתיעה, יותר מאלף בני אדם חגגו בסוף הערב עם המשפחה הנרגשת ודמעותיה של גינאן התחלפו עד מהרה בחיוך רחב. בין האורחים, שחלקם אף העניקו מתנות לגינאן, היו זמרים מקומיים, רקדנים, נגנים ומפיקים שהביאו עמם מיצגים – כך שהאולם הפך לפסטיבל גדול.

אולם האירועים טרם פרסום ההודעה בפייסבוק. חדרה, 22 ביוני 2016. שרון חן, מערכת וואלה! NEWS
התמונה שצורפת לקריאה לציבור להגיע/מערכת וואלה! NEWS, שרון חן
חגיגת בת מצווה לגינאן וותד בה השתתפו מאות בעקבות קריאה בפייסבוק. חדרה, 22 ביוני 2016. שרון חן, מערכת וואלה! NEWS
"בתוך דקות הגיעו מאות". האולם המלא/מערכת וואלה! NEWS, שרון חן

"שמנו לב שהאורחים לא מגיעים והייתה ממש אווירה לא נעימה באולם. כל אחד מהנוכחים הפיץ ברשתות החברתיות קריאה נרגשת לבוא ולשמח ילדה, ובאמת בתוך דקות הגיעו מאות ומילאו את האולם", סיפר מנהל האולם יוסי בן ברוך. "ערכנו במהרה שולחנות והוצאנו לקהל הרב בשרים דגים וסלטים כיד המלך. אני שנים רבות בענף האירועים, מעולם לא ראיתי דבר כזה. זה היה מדהים. מחזה בלתי נתפס וממש מרגש. כל הכבוד לכל מי שנרתם למשימה לשמח את גינאן ומשפחתה".

"ראיתי בפייסבוק קריאה לבוא ולשמח כלת בת מצווה", סיפר דורון אשכנזי, תושב חדרה שהגיע. "עזבתי מיד את עיסוקיי וטסתי לאולם. בדרך הודעתי לכל מי שרק היה אפשר להגיע. כל הכבוד לכל מי שבא, זכינו במצווה לשמח משפחה".

חגיגת בת מצווה לגינאן וותד בה השתתפו מאות בעקבות קריאה בפייסבוק. חדרה, 22 ביוני 2016. כפיר בנון, מערכת וואלה! NEWS
נגנים שהגיעו לאירוע/מערכת וואלה! NEWS, כפיר בנון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully