וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילרי המושחתת.קום: היוזמה החדשה של טראמפ נגד קלינטון

22.6.2016 / 14:59

המועמד הרפובליקני המסתמן הודיע על השקת אתר חדש, שאליו יועלו "כל השקרים" של יריבתו הדמוקרטית. עם זאת, טראמפ, שאף פקפק במידת אמונתה באלוהים, חושש יותר מהתכנית הנרקמת נגדו בתוך מפלגתו

צילום באמצעות הסמרטפון של וואווי, עריכת תוכן: לירן מוסלי וסיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין, עריכת וידאו: ניר חן

הקרב בין דונלד טראמפ והילרי קלינטון מוסיף להתחמם: המועמד הרפובליקני המסתמן הודיע הלילה (רביעי) כי הוא מתכוון לפתוח עבור יריבתו אתר אינטרנט מיוחד. לשם כך, רכש הקמפיין שלו את כתובת האתר "הילרי השקרנית והנוכלת" (LyingCrookedHillary.com), והצהיר כי בקרוב יעלה לשם אתר "שיכלול את כל שקריה של הילרי קלינטון לציבור האמריקני". בינתיים, האתר מאפשר להירשם לשירות מסרונים תוך הבטחה לקבל "גישה מוקדמת ובלעדית" למידע שיופיע באתר.

בהודעת המטה של טראמפ נכתב כי "כעת חשוב מאי פעם שאמריקה תדע עד כמה הילארי הנוכלת אינה כנה". בשעות אחר הצהריים צפוי המיליארדר לשאת נאום מיוחד במגדלים הקרויים על שמו במנהטן, ובו הוא צפוי לתקוף חזיתית את רמת האמינות של שרת החוץ לשעבר. "מחר אשא נאום חשוב שידון בכישלון המדיניות וחוסר שיקול הדעת של הילרי קלינטון הנוכלת", כתב בחשבון הטוויטר שלו.

טראמפ אף פקפק במידת אמונה של קלינטון בנצרות ועורר תהיות למה בדיוק התכוון לרמוז בדבריו. בשיחה סגורה עם מנהיגים אוונגליסטים שתועדה בטלפון נייד ועלתה לרשת, אמר: "זה נראה שאנחנו לא יודעים כלום על הילרי מבחינת דת". לדבריו, "היא נמצאת בחיים הציבוריים שנים על גבי שנים, ואין שום דבר בנושא הזה. כלום. היא הולכת להיות ההמשך של אובמה, והיא הולכת להיות יותר גרועה כי מאובמה ידענו להישמר. מהילרי לא".

המועמד לנשיאות ארה"ב מטעם המפלגה הרפובליקנית דונלד טראמפ. 18 ביוני 2016. GettyImages
"תהיה יותר גרועה מאובמה". טראמפ, בשבוע שעבר/GettyImages

ואולם, הדבר שמטריד אותו יותר מכל הוא האופוזיציה הפנימית במפלגה הרפובליקנית. בימים האחרונים מתרבים הדיווחים בארצות הברית על כך שפעילי תנועת "לעולם לא טראמפ" ינסו למנוע מהמיליארדר הניו יורקי את המועמדות לנשיאות באמצעות תחבולה טכנית. לפי היוזמה, בתחילת ועידת המפלגה, שתיערך בחודש הבא בקליבלנד, תתכנס ועדה מיוחדת לדון בתקנון ההצבעה. אז, לפי התכנית, היא תערוך שינוי שישחרר את צירי הוועידה ממחויבותם להצביע לטראמפ כך שיוכלו לתמוך במי שהם רוצים. לפי המצב היום, הצירים צריכים להצביע באותו האופן שבו הצביעו הבוחרים באזור הבחירה שלהם, והם משמשים למעשה שליחים המייצגים את אותו אזור, ללא קשר לדעתם האישית.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
המועמדת לנשיאות ארה"ב מטעם המפלגה הדמוקרטית הילרי קלינטון. 18 ביוני 2016. GettyImages
יישא נאום נגדה. קלינטון, בשבוע שעבר/GettyImages

אתמול דווח בוושינגטון פוסט כי 400 צירי ועידה כבר הביעו הסכמה עקרונית להצביע בניגוד לאזור הבחירה שלהם. טראמפ עצמו התייחס לכך כמה פעמים בימים האחרונים, כאשר ברוב הפעמים לא ייחס לכך חשיבות גדולה. "הם מנסים לארגן מרד. זה לא חוקי והם לא יכולים לעשות את זה", טען איל הנדל"ן בכנס תומכים בסוף השבוע האחרון.

פרשנים בכלי התקשורת השונים בארצות הברית מעריכים כי הסיכויים שהמהלך אכן יבשיל וטראמפ יודח הם קלושים, בין היתר בשל העובדה שאין אף מועמד מוסכם שיחליף אותו במקרה שכזה. עם זאת, הדבר בוודאי לא מוסיף למערכת היחסים העכורה ממילא בין טראמפ ובכירי הממסד הרפובליקני, שחלקם מוסיפים להפנות לו כתף קרה.

שלשום, למשל, נשאל יו"ר בית הנבחרים פול ראיין על היוזמה להדיח את טראמפ. הוא סירב לקרוא ליוזמים לחדול ממעשיהם: "הדבר האחרון שאני מתכוון לעשות, זה לומר למישהו לפעול בניגוד למצפונו. זה פשוט מצב מוזר, הוא מועמד מאוד ייחודי". עוד הוסיף ראיין בראיון לתכנית "פגוש את העיתונות": "הם (צירי הועידה) כותבים את התקנון, הם מקבלים החלטות. אני צריך לוודא רק שהכל נעשה בצורה שקופה והוגנת. התפקיד שלי בוועידה הוא סמלי לאור העובדה שטרמאפ למעשה ניצח, אבל הדבר האחרון שאני אעשה זה לומר למישהו מה לעשות".

דבריו של ראיין התפרשו בתקשורת כ"אור ירוק" להמשך המרד נגד מועמדותו של טראמפ. ראיין עצמו נמנע מלהתמודד לנשיאות בסיבוב הנוכחי, ושמו הוזכר כמי שעשוי להתמודד במערכת הבחירות הבאה. הוא הרפובליקני המכהן הבכיר ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully