וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 דברים שלא ידעתם על תינוקות

22.6.2016 / 12:12

כשהוא שלכם אתם אוהבים אותו יותר, שעות שינה בלי סוף מכם הוא גוזל, בזכותו אתם מעריכים את ההורים שלכם יותר ומן הסתם כשיגדל הוא יהיה דומה לכם. קבלו 5 דברים שלא ידעתם על תינוקות

5 עובדות על תינוקות/מערכת וואלה! |News

בואו נשים את הקלפים על השולחן: לא כל התינוקות יפים. חלקם רק "ברורים" וזה בסדר גמור. גם אנחנו לא משהו. ועדיין – אם תינוקכם לא זוכה למספיק מחמאות מעוברי אורח, תמיד תזכרו שברחם הוא היה נראה אפילו פחות טוב. הידעתם שבהריון העובר מגדל שיער על כל הגוף שלו? לשיער הזה קוראים "לנוגו", הוא נושר במהלך שלבים מתקדמים יותר של ההיריון ולבסוף נאכל ע"י העובר. כבר לא כל כך חמוד, אה?

בכלל, תינוקות הם עם מוזר. הם בוכים מהרגע שנולדו – אבל לוקח להם כשלושה שבועות מהלידה לייצר דמעות. לאחד מכל 3 תינוקות יש סימן לידה ייחודי על הגוף, רובם נולדים עם עיניים כחולות שמאוחר יותר משתנות לצבע אחר, יש להם יותר עצמות בגוף מאשר לאדם מבוגר והם מסוגלים לשמוע הרבה יותר תדרים מאתנו. סוג של חייזרים קטנים. וכן, למרות הכול, אנחנו עדיין אוהבים אותם – כי הם הגרסה הקטנה שלנו, עם אותו מצח, אף וסנטר כפול. רק בפעם הבאה שהם בוכים (עוד דקה בערך) – זכרו שזו הדרך היחידה שלהם לתקשר אתכם, וכמוכם, תמיד יש להם מה להגיד.

5 עובדות על תינוקות. YOUTUBE, צילום מסך
חשבתם שאתם יודעים הכל על תינוקות?/צילום מסך, YOUTUBE

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • תינוקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully