וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך יממה: שני בתי ספר וקניון פונו בשל דיווח אנונימי על מטען

אבי אשכנזי ושלומי גבאי

22.6.2016 / 12:41

הודעות אנונימיות התקבלו באילת, בגני תקווה ובקיסריה ובעקבותיהן פונו מאות בני אדם מהמבנים. כוחות רבים של משטרה, בהם חבלנים, סרקו את שלוש הזירות ולא מצאו דבר חשוד. עדיין לא ברור אם יש קשר בין המקרים

משטרה, דצמבר 2011. עומר מירון
"יודעים על אירועים דומים ברחבי הארץ". שוטרים/עומר מירון

שלוש הודעות אנונימיות על הימצאות מטען חבלה במבנים מאוכלסים בשלושה יישובים שונים בארץ התקבלו ביממה האחרונה (רביעי). בעקבות ההודעות פונו תלמידים משני בתי ספר בגני תקווה ובקיסריה וכן מקניון באילת. כוחות משטרה שהגיעו לשלוש הזירות ופתחו בסריקות לא מצאו בהם חפצים חשודים. במשטרה בודקים אם יש קשר בין המקרים, אם מדובר באותו אדם או באותה קבוצה שמדווחים את הודעות הסרק.

אתמול התקבלה קריאה על פצצה בקניון באילת. כוחות הביטחון שהגיעו למקום לא מצאו דבר חשוד ולאחר פינוי המבלים הודיעו על חזרה לשגרה. היום בצהריים התקבלה הודעה אנונימית על חפץ חשוד בבית ספר התקבלה בגני תקווה. ילדי בית הספר פונו מהמוסד החינוכי ולאחר סריקות נרחבות שבוצעו בשיתוף חבלן וכלבנים לא נמצא כל דבר חשוד.

כעשרים דקות לאחר מכן הודיעה המועצה האזורית חוף הכרמל כי התקבל דיווח אנונימי על מטען חבלה בבית ספר בקיסריה. התלמידים פונו וכוחות הביטחון, בהם חבלני משטרה, הוזעקו לבית הספר ולא מצאו אף הם דבר חשוד. מהמועצה נמסר: "אנחנו יודעים על אירועים דומים ברחבי הארץ וללא קשר לוקחים כל אירוע כזה במקצועיות הנדרשת".

אם לילד בכיתה ג' בבית הספר בקיסריה סיפרה: "הילד התקשר בשעה לא שגרתית וסיפר שמפנים את התלמידים מבית הספר כי יש חפץ חשוד ויש הרבה שוטרים וכוחות הצלה במקום". לדבריה, אף שהיה נשמע רגוע, היא נלחצה מיד. "הגעתי לשער בית הספר, ראיתי שוטרים שסורקים את האזור שנחסם לתנועה. אלו רגעים קשים לכל הורה ואני שומעת שקרו בעוד בתי ספר בארץ, אני שמחה שכוחות הביטחון לקחו את הנושא ברצינות ועשו את כל הפעולות הנדרשות במיוחד בימים של טרור בארצנו. אנחנו מקווים שהמשטרה תשים ידה על האשמים".

(עדכון ראשון: 12:29)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully