וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הרוגים בשתי תאונות משאיות ליד נס ציונה ובבנימין

20.6.2016 / 13:52

משאית תהפכה על צדה בכביש 431, והנהג, בן כ-60, חולץ ממנה כשהוא ללא רוח חיים. בכיכר אדם דרסה משאית הולכת רגל כבת 50 והתנגשה בכלי רכב נוסף. הנהג הפוגע נמלט מהזירה

צילום: דוברות מד"א, עריכה: יאיר דניאל

נהג משאית כבן 60 נהרג הבוקר (שני) בהתהפכות משאיתו בסמוך לנס ציונה. המשאית התהפכה על צדה בירידה מכביש 431 במחלף נס ציונה מסיבה שטרם התבררה. הנהג נלכד בתא הנהג כשהוא מחוסר הכרה, וצוותים של שירותי הכיבוי והמשטרה חילצו אותו מהמשאית. צוות מד"א קבע את מותו במקום. בעקבות התאונה נסגר הכביש לתנועה.

פרמדיקית מד"א איילת משה, שהגיעה למקום, סיפרה על התאונה הקשה: "נהג המשאית גבר כבן 60 נלכד במושב הנהג כשהוא מחוסר הכרה. לוחמי האש פעלו במשך זמן רב וחילצו אותו. הוא היה ללא רוח חיים וסבל מפגיעה רב-מערכתית קשה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

עוד בוואלה! NEWS:
בתוך שעה: גבר ואישה טבעו למוות בחיפה ובעכו
חושבים פחות - יצירתיים יותר: המחקר שמפצח את הסוד למקוריות
15 שנה אחרי אסון התאומים: כבאי שנהרג בפיגוע הובא למנוחות

זירת התהפכות משאית כביש 431. דודי חדד, תיעוד מבצעי - מד"א, מד"א
זירת התאונה ליד נס ציונה/מד"א, דודי חדד, תיעוד מבצעי - מד"א

בשעות הצהריים נהרגה הולכת רגל כבת 50 מפגיעת משאית בכיכר אדם שבבנימין. תחילה נלכדה האישה תחת המשאית, אולם כשחולצה קבעו פרמדיקים של מד"א את מותה. מהמשטרה נמסר כי נהג משאית פלסטינית פגע באישה ובכלי רכב נוסף ולאחר מכן נמלט מזירת התאונה. נהג כלי הרכב הפרטי נפצע באורח קל.

פרמדיק מד"א בצלאל בן חמו, סיפר כי משהגיע לזירה מצא צוותו את האישה לכודה מתחת לגלגלי המשאית, ובהמשך חילצו אותה כוחות הכיבוי. לצערנו היא הייתה ללא סימני חיים ונאצלנו לקבוע את מותה", סיפר בן חמו. "נהג הרכב הפרטי כבן 20 שנפגע מהמשאית גם כן טופל במקום בידי צוותי מד"א נוספים והוא פונה במצב קל לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים".

(עדכון ראשון: 10:38)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully