וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הורסים את הכיף": העיר שאוסרת על הפרחת בלונים

22.6.2016 / 6:28

מועצת העיר וורצ'סטר באנגליה החליטה לאסור על הפרחת בלונים ופנסים סינים לשמים כי הדבר מהווה סכנה לסביבה. ההורים שחוששים כי לא יוכלו לחגוג ימי הולדת צבעוניים לילדיהם יצאו כנגד ההחלטה. "למי בעולם יש בעיה עם הפרחה של כמה בלונים?"

יוטיוב

בסרטון – הסיבה בגללה לא נוסעים עם בלונים באוטו

הורים זועמים יצאו כנגד המועצה בעירם וורצ'סטר, אנגליה בגלל איסור חדש להפרחת בלונים. אם הכללים החדשים יעברו אישור, כל אדם שישחרר לאוויר בלונים או פנסים סינים מרחפים יסתכן בקנס בסך של כמעט 400 שקלים.

אחת האימהות המוחות, אליסון ספנסר, אמרה: "זאת עוד דוגמה לכך שהמועצה הורסת את כל הכיף. למי בעולם יש בעיה עם הפרחה של כמה בלונים? ילדים אוהבים אותם והם באמת יכולים להפוך ימי הולדת למיוחדים". לדבריה היא מבינה את הסכנה לבעלי חיים אך "הרעיון לאסור בלונים נשמע מחורבן".

מהמועצה נמסר: "בלונים ופנסים המתעופפים באוויר הפכו למסורת ואירוע נפוץ באירועי גיוס כספים, פסטיבלים, פתיחת חנויות ואירועי הנצחה. לא ידוע מה קורה לבלונים ברגע שהם משוחררים והם מהווים סכנה לבעלי חיים ורכוש".

ילד ילדים תינוק תינוקות בלון בלונים יומולדת. ShutterStock
"כל הפרחה של בלונים תחשב כזיהום"./ShutterStock

ג'קי קסטל, מורה, אמרה: "הפרחנו בלונים במסגרת חגיגות בבית הספר היסודי והדבר העניק חוויה מהנה ושמחה לתלמידים. עם זאת אם הדבר יאסר בחוק נפסיק עם המנהג".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully