וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 דברים של ידעתם על נשיקות

17.4.2017 / 8:16

היא מגיעה בכל מיני שפות (תרתי משמע), כשנפגשים ונפרדים לשלום, היא כמעט תמיד רטובה, מסמלת ארוטיקה ואהבה - זאת היא הנשיקה. הידעתם שבכל נשיקה אתם מפעילים לא פחות מ-146 שרירים? תתחילו להתנשק, זה כדאי

5 עובדות על נשיקות/מערכת "אסור לפספס"

אל תפקפקו בערכה של נשיקה: בממוצע, אדם מבלה שבועיים מחייו בנשיקות. הידעתם שבדקה אחת של נשיקה תוכלו לשרוף 5 קלוריות? טוב, זה אולי כלום יחסית לכמות הקלוריות שאנחנו צורכים ביום, אבל אולי המידע הבא יפתיע אתכם יותר: בכל נשיקה אנחנו מפעילים לא פחות מ-146 שרירים. די מוזר שכל אלו שורפים לנו כל כך מעט קלוריות, לא כך?

בעולם קיימים כ-20 סוגים של נשיקות, כשזו הידועה מכל היא הנשיקה הצרפתית, הנקראת גם "נשיקת לשון", בה אתם מחדירים את הלשון שלכם לפה של השני. על אף שבנשיקות מועברות מחלות כמו צינון, הרפס וכמובן מחלת הנשיקה - מחקרים הראו שנשיקות הן הרבה יותר בריאות ממה שנוטים לחשוב. בפעולת הנשיקה משוגרת כמות גדולה של תאי דם לבנים לזרם הדם שלנו כדי להילחם במזהמים. במהלך הנשיקה מופרשים גם הורמונים שתפקידם לשכך כאבים.

5 עובדות על נשיקות. ShutterStock
5 עובדות על נשיקות/ShutterStock

כמו כן, הנשיקה השימושית ביותר לזוגות וותיקים היא דווקא "הנשיקה השוודית", בה שפתיים נוגעות אחת בשנייה ללא מגע לשון. בנשיקה הזאת, כמו גם בצרפתית, מרבית האוכלוסייה מטה את ראשה הצידה (מי אתם אנשים שמתנשקים בזווית ישרה?). בקטגוריית הנשיקות "היבשות" תמצאו את הנשיקה האסקימואית (חיכוך אפים זה בזה), הנשיקה באוויר, נשיקת הלחיים ו"סיוופלה" - נשיקת כף היד. נשיקות, מכל סוג שהן, עוזרות להפיג מתחים ואנרגיות שליליות, אז כדאי שתמצאו לעצמכם בן זוג ויפה שעה אחת קודם. מואה!

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • נשיקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully