וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקו: 7 גופות קטועות ראש נמצאו ליד בית ברון הסמים אל צ'אפו

18.6.2016 / 17:00

לפי הרשויות, הגופות שייכות לחוטבי עצים שנקברו במחוז סינאולה, שבו גם פעל קרטל הסמים של אל צ'אפו. עדיין לא ברור אם ארגון הפשיעה של העבריין, הממתין להסגרה לארה"ב, עומד מאחורי הרציחות

ברון הסמים המקסיקני חואקין גוסמן הידוע בכינויו "אל צ'אפו" בעת מעצרו בפברואר 2014. רויטרס
עלו דיווחים על תקיפת בית אמו בידי חמושים בעודו שוהה במאסר. גוסמן/רויטרס

שבע גופות של גברים שראשיהם נערפו נמצאו בסמוך לביתו הקודם של ברון הסמים חואקין גוסמן, המכונה "אל 'צאפו", במחוז סינלואה שבמערב מקסיקו. בהצהרה שמסר אתמול (שישי) התובע הכללי במחוז סמוך נמסר כי השבעה היו חוטבי עצים שהותקפו באזור, ליד העיירה רוסריו. במחוז אירעו בשנים האחרונות כמה עימותים בין הצבא ומבריחי סמים, אך לא ברור אם קרטל הסמים בראשותו של אל צ'אפו עומד מאחורי רציחתם של חוטבי העצים.

מחוז סינאולה ספג אירועים אלימים בעיקר כתוצאה מקרבות שונים בין קרטל הסמים של אל צ'אפו לבין ארגון פשיעה נפרד בראשותו של העבריין איזידרו מזה, הידוע גם הוא בכינוי "אל צ'אפו". מוקדם יותר השבוע דווח כי עשרות חמושים תקפו את ביתה של אמו של גוסמן, הנמצא במאסר, אך הרשויות טרם אישרו זאת.

גוסמן מוחזק בבית כלא בצפון מקסיקו, בסמוך לגבול עם ארצות הברית, והוא ממתין להסגרה לארצות הברית בגין עבירות הברחת סמים, הלבנת כספים ורצח. בקיץ שעבר הביך גוסמן את הרשויות במקסיקו כשהצליח לברוח מבית הכלא השמור במדינה.

עוד ידיעות מהעולם:
"כלבי הנחמה" הגיעו לאורלנדו: "ניצולי הטבח פשוט פרצו בבכי"
המשקה מתוק מדי: פילדלפיה תטיל מס על משקאות עתירי סוכר
חקירת התרסקות המטוס המצרי: אותר מכשיר ההקלטה מתא הטייס

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully