וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופים השתלטו על עיירה בסין ומטילים אימה על התושבים

עיירה בדרום-מערב המדינה ניסתה לשפר את מצבה ולהפוך את המקום לתיירותי תוך הבאת קופים מגבעות סמוכות. ואולם, מהר מאוד הם התרבו ומספרם עתה גבוה יותר מזה של התושבים. "לא יודעים מה לעשות"

קוף מקוק לבן לחיים. Cheng Li, Imaging Biodiversity Expedition / Tibet Forestry, אתר רשמי
קופי מקוק לבנים/אתר רשמי, Cheng Li, Imaging Biodiversity Expedition / Tibet Forestry

העיירה שיאנפג, שבדרום-מערב סין, ניסתה לשפר את מצבה הכלכלי כשהכניסה לשטחה 73 קופים לפני 13 שנה, במטרה להפוך את המקום לאתר תיירותי. ואולם, הגעתם של הקופים מהגבעות הסמוכות גרמה לתוצאה הפוכה בעקבות התרבותם המהירה והפגיעה בתושבים.

בשנה שעברה נאמד מספרם בכ-600 פרטים והם הרסו יבולים, פגעו ברכוש ונשכו ושרטו מקומיים ומבקרים. הרשויות הצליחו להשיב חלק מהם לטבע, אולם יותר מ-300 קופים עדיין מסתובבים ברחבי העיירה. המקומיים מתקשים למצוא פתרון לבעיה.

"עתה יש יותר קופים מאשר תושבים", סיפר ראש העיירה ל"בייג'ינג ניוז". "הקופים האלו תוקפניים והם גונבים את המזון של התושבים. הם התרגלו כבר לחיות בעיירה שלנו, אז עכשיו אנחנו לא מצליחים להיפטר מהם ואנחנו לא יודעים מה לעשות".

הה פומינג, תושב העיירה, סיפר כי המקומיים הפסיקו לעבוד את האדמה מאחר שהם לא יכולים לקצור דבר בשל הקופים. הוא הוסיף כי הם התחלקו לארבע קבוצות שלעתים נלחמות אחת בשנייה.

  • עוד באותו נושא:
  • סין
  • קופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully