וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדופיל מורשע נצמד לנערה - ושלף סכין במעצר: "אדקור את כולם"

15.6.2016 / 15:47

עבריין מורשע שהשתחרר לאחרונה ממאסר ניגש לבחורה בדרום תל אביב, על אף האיסור נגדו שלא לבוא במגע עם ילדים ונערות. כשניגש אליו איש שב"ס לעצור אותו, הוא ניסה להימלט ואיים לדקור

דרמה במתחם התחנה המרכזית בתל אביב: מאיר ברק אביטל, אסיר משוחרר ופדופיל מסוכן, נצמד לנערה בדרום העיר עד אשר הבחין בו איש יחידת צור של שב"ס, שמפקחת על עברייני מין. הוא ניסה לעצור את החשוד, אלא שבתגובה הפדופיל פתח בריצה ולאחר כמה עשרות מטרים עצר, שלף סכין ואיים לפגוע באיש השב"ס: "אני אדקור את מי שיתקרב אליי".

אביטל השתחרר לאחרונה בתום מאסר ממושך, שאותו ריצה בגין עבירות מין ופדופיליה. "מדובר בעבריין מין מסוכן מאוד. הוא הורשע במעשי פדופיליה ולכן היה תחת פיקוח שלנו לאחר שהשתחרר ממאסר", סיפר מפקד יחידת צור של שב"ס, סג"ד אסף זגורי. על פי החשד, הוא נצפה מנהל שיחה עם נערה בדרום תל אביב וזאת בניגוד לפיקוח עליו, שאוסר עליו ליצור קשר עם נערות וקטינים.

למקום הוזעקו שוטרי סיור ובלשים מתחנת משטרת שרת של מרחב יפתח. השוטרים הסתערו לעבר החשוד ועצרו אותו. אתמול (שלישי) הובא החשוד לבית משפט השלום בתל אביב, שם האריך השופט רועי פרי את מעצרו ביממה כדי לאפשר למשטרה לסיים את החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully