וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפושים אחרי זוג שקיים יחסי מין בפומבי ליד ילדה קטנה

18.6.2016 / 23:58

משטרת פורטוגל מחפשת אחר זוג שנתפס במצלמה מקיים יחסי מין בפארק ציבורי לעיניי משפחות שביקרו במקום - כשחמור מכך - לידם יושבת ילדה קטנה שנחשפת למראות הקשים האלה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

איפה שירותי הרווחה כשצריך אותם? עוד זוג נתפס מקיים יחסי מין בפומבי, כשחמור מכך - הפעם גם ילדה קטנה הייתה מעורבת - או לייתר דיוק - ישבה כמה סנטימטרים ליד הזוג המשתולל וצפתה בהם. לא ברור אם הילדה היא בתם של הזוג, אם כי ברשתות החברתיות סבורים שכן.

הסרטון צולם בפארק ציבורי בפורטוגל בשבוע שעבר ע"י עובר אורח - שלא הפסיק לצלם גם כשהאישה שרכנה מעל הגבר שאיתה הבחינה שהיא מצולמת. לא הילדה, לא עוברי האורח ולא המצלמה מנעו ממנה להמשיך בשלה ואפילו לזרוק חיוך קטן לצלם. באיזשהו שלב במהלך האקט המיני, היא כיסתה את איבריה המוצנעים, שוחחה עם הילדה והניחה את התיק שלה לידה כדי שהילדה תוכל לשכב עליו. שלא יגידו שהיא לא אמא טובה.

זוג עושה סקס בפומבי ליד ילדה. צילום מסך
מבוקשים: זוג שקיים יחסי מין בפומבי ליד ילדה קטנה/צילום מסך

משטרת פורטוגל אישרה שפתחה בחקירה בנושא ומנסה כעת לעלות על זהות הזוג המסתורי. ברשתות החברתיות גולשים רבים דרשו להעמיד לדין את הזוג, "הם לא ראויים להיות הורים", כתבה אלווירה נוגיירה, "הם אמורים להגן את הילדה מפני מעשים מיניים כאלה. הם פשוט סוטים".

עוד באותו נושא

קחו חדר! תמונות של אנשים מתחרמנים בציבור מציפות את הרשת

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully