וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפק כניסה: איש עסקים התרסק עם טנק לתוך המועדון שלו

16.6.2016 / 8:48

בעליו של מועדון לילה בפולין החליט שלקראת יום שחרור המדינה הוא רוצה לבצע הופעה מרשימה בעזרת טנק. כמה חבל שמהלך החזרות הדברים לא פעלו כמתוכנן והוא התנגש עם הכלי העצום בכניסה למועדון. לא היו נפגעים אבל גם לא הייתה מסיבה

יוטיוב

בעל מועדון לילה קרע את הרחבה, אבל לא באופן שהוא קיווה. רפאל בן ה-38 מפולין התרסק לתוך המועדון "מונו" שבבעלותו עם טנק סובייטי, במהלך חזרות שערך לקראת ערב חגיגי במקום.

איש העסקים האמיד החליט שלקראת יום השחרור וזכויות האזרח הפולני יהיה ראוי להיכנס למסיבה בתוך טנק לשמחת החוגגים. אולם כשהתאמן על הכניסה העוצמתית, הדברים לא הלכו כפי שקיווה והוא נאלץ להזעיק מכבי אש כדי להשתלט על הנזק שעשה. "במהלך כל הקריירה שלי מעולם לא הוזעקתי בגלל סיבה כל כך מוזרה", הודה פאול פרזבלסקי, אחד מלוחמי האש.

טנק נכנס לתוך מועדון. צילום מסך
מישהו צריך טרמפ הביתה?/צילום מסך

גם המשטרה הגיעה למקום כדי לוודא שהנהג היה פיכח וכי התאונה נגרמה מכשל טכני. השוטרת ג'וסטנה אנדרזג'ווסקה סיפרה: "ככל הנראה במהלך הנסיעה התרחשה תקלה בהילון ולכן הטנק התנגש בכניסה הקדמית של המועדון".

למרבה המזל אף אדם לא נפגע בתאונה המשונה אולם רפאל ההמום החליט לבטל את המסיבה המיועדת. "מכבי האש אמרו שהבניין לא ניזוק באופן משמעותי ויש צורך רק להחליף את הדלת וקיר אחד. אולם בגלל החרדה שהדבר גרם לי החלטתי לבטל את המסיבה", הצהיר רפאל.

עוד באותו נושא

צפו: נהג טנק שיכור התנגש בעמוד חשמל ברוסיה

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully