וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: התיק נגד חשוד ברצח זוגתו ייסגר מחוסר אשמה

13.6.2016 / 14:54

איתן חנני נחשד ברצח בת זוגו מירה פלד בשנה שעברה. התיק נסגר לאחר שלא נמצאו כל ראיות כי פלד מתה מוות לא טבעי. חבריו של חנני הטילו ספק באשמתו כבר כשנעצר, וסיפרו כי פלד הייתה חולת סרטן

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: החשוד ברצח איתן חנני בדיון קודם בעניינו)

הפרקליטות החליטה לסגור את התיק נגד איתן חנני שנחשד ברצח זוגתו מירה פלד, בעילה של חוסר אשמה, לאחר שלא נמצאו כל ראיות שמתה מוות לא טבעי. חנני נחשד כי רצח אותה, מאחר ורצה להשתלט על רכושה בשווי מאות אלפי שקלים, ובאישור ילדיה של פלד שהיו המתלוננים ובצו בית משפט, הוחלט להוציא את גופת האישה מהקבר.

חנני, בן 61, נעצר בחודש מאי 2015, בחשד לרצח זוגתו בת ה-49 חצי שנה קודם לכן, בחודש נובמבר. לפי החשד הוא ביים את מותה כמוות טבעי והוא נעצר בתום חקירה סמויה במשטרת תל אביב.

עם זאת, מכרים של חנני ובת זוגו הטילו ספק בעמדת המשטרה וסיפרו כי היה ידוע להם שמירה חולת סרטן. "כששמענו שמירה נפטרה אף אחד מהחברים לא הופתע", סיפר בשיחה עם וואלה! NEWS חבר של המשפחה. "ידענו שהיא אישה חולה. הכרנו אותה כחולת סרטן ואפילו הייתה לפני שנתיים וחצי פניה מהבת של איתן לכמה חברים שנתרום עבור מירה דם בבנק הדם בתל השומר".

חשד: הרעיל את חברתו וביים את מותה כמוות טבעי. צילום מסך
איתן חנני, זוכה מאשמה/צילום מסך

החשוד התקשר בצהרי יום ראשון, 30 בנובמבר, למוקד מגן דוד אדום, הזעיק אותם לדירת השניים בצפון תל אביב, וסיפר כי בת זוגתו יושבת מחוסרת בהכרה בדירה וכי היא חולה בסרטן מאז שהייתה בת 13. צוות מד"א שהגיע למוקם מצא את האישה כשהיא ללא נשימה, ולאחר זמן מה קבע את מותה.

במשטרה טענו שפלד כלל לא הייתה חולה בסרטן. ואף איתרו גורם רפואי, שעל פי המסמכים והגרסה של החשוד טיפל בפלד. החקירה העלתה שפלד לא טופלה כלל על ידי אותו גורם ואף לא נבדקה רפואית על ידו, ועל כן חושדים במשטרה שהמסמכים זויפו. גופתה של פלד הוצאה מקברה והועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. במסגרת זו נשלחו רקמות מהגופה לדגימה מיוחדת במעבדה בחו"ל לבדיקת הימצאות רעלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully