וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אש השתוללה בבניין ברמת גן; עשר הקומות העליונות נפגעו

אבי אשכנזי, דנה ירקצי ואור רביד

13.6.2016 / 16:20

האש בערה בבניין ברחוב ביאליק, אך כוחות המשטרה וההצלה מסרו כי אין נפגעים בשריפה. ככל הנראה האש התפשטה במהרה בשל חיפוי הבניין שעשוי מאלומיניום ופלסטיק. כעבור שעתיים הושגה שליטה על האש

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יאיר דניאל

שריפה פרצה היום אחר הצהריים (שני) בבניין בן 15 קומות ברחוב ביאליק 164 ברמת גן. לפי עדי ראייה, האש החלה לבעור בקומה התשיעית בבניין והבעירה עשר קומות בו. כוחות גדולים של חובשים ופרמדיקים של מד"א מסרו כי אין נפגעים. בעקבות השריפה נסגר מחלף ההלכה לכל הכיוונים והתנועה על גשר ההלכה נחסמה. הלימודים במכללת שנקר הסמוכה הופסקו.

ממד"א נמסר כי בשעה 13:48 התקבל דיווח במרחב דן על שריפה בבניין בן 15 קומות. כעבור כשעתיים השיגו כוחות הכיבוי שליטה על האש. מספר כלי רכב נדלקו מחפצים בוערים שנפלו מהבניין. כמו כן, דיירים שנלכדו בבניין פונו לגג ומחולצים על ידי מנופים וסולמות.

פרמדיק מד"א אילן מועלם שנמצא במקום סיפר: "כשקיבלנו את הקריאה על השריפה והיה קיים חשש ללכודים היכולים להיפגע הגענו למקום עם כוחות גדולים מאוד של אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ וכונני מד"א הרכובים על אופנועים עם ציוד ייעודי לטיפול בכוויות ונפגעי עשן. בתיאום עם כיבוי אש והמשטרה פרסנו את הכוחות מסביב לבניין ונערכנו לקלוט נפגעים אם יהיו. הדיירים שחולצו עברו דרכנו וערכנו להם בדיקה רפואית מהירה. לשמחתנו עד לרגע זה לא היו דיירים שנזקקו לטיפול רפואי. אנחנו ממשיכים לעמוד בכוננות ובמידת הצורך נטפל במי שיזדקק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האש המשתוללת בבניין/מערכת וואלה!, צילום מסך

ככל הנראה השריפה התלקחה בחלק הדרום-מערבי של הבניין וגלשה מחוצה לו בשל חיפוי הבניין שעשוי מלוחות אלומיניום ופלסטיק. האש התפשטה במהירות לקומות התחתונות והעליונות. במכבי האש ובמשטרה יבדקו עתה אם לוחות החיפוי עומדים בתקן. מדובר בלוחות שהפכו פופולריים בקרב משפצי בניינים ישנים. "הצליחו למנוע התפשטות של האש לחלקים נוספים של הבניין", אמר גורם במשטרה.

במהלך פעולות הכיבוי השתמשו הכבאים בכמויות גדולות של קצף ובזרנוקי מים והם הפעילו מנופי כיבוי מתחנות בת ים, גבעתיים וראשון לציון, וכן מספר רב של צוותי כיבוי שהגיעו מכל אזור המרכז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שריפה ברחוב ביאליק 134 רמת גן. ערן קליגר, מערכת וואלה! NEWS
השריפה נראית ממרחק/מערכת וואלה! NEWS, ערן קליגר

"זה נראה דרמטי ורציני", סיפר לוואלה! NEWS עו"ד שלומי רכבי שמשרדו נמצא בקומה השלישית בבניין הסמוך למחלף ההלכה. "התחלנו להריח ריח של שריפה ופתחנו את הדלת וראינו שהכול אפוף עשן ומיד ירדנו למטה". רכבי העיד כי את רוב הבניין פינו מדיירים. "חלקים מהציפוי של הבניין נופלים פה על כלי רכב שבחנייה ויש פה רכב שממש עולה באש".

גלי, עדת ראייה שנמצאת במקום, סיפרה כי האש התחילה משתי קומות וכעת התפשטה לעשר. "הגג עדיין בוער ויש אנשים בבניין שממשיך לבעור. כוחות הביטחון והכיבוי נמצאים בשטח והכבאים ממשיכים להשתלט על השריפה".

(עדכון ראשון: 14:30)

שריפה רחוב ביאליק 164 רמת גן. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
צוותי מד"א במקום/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשר קומות נפגעו מהאש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully