וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינוי רמי סדן מגיע לכנסת: חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

13.6.2016 / 7:00

כתב אישום נגד החשוד בגרימת מותו של העבריין שי שירזי, הנשיא יתארח בסעודת האיפטאר ו-64 שנים להקמת הוועדה לאנרגיה אטומית בישראל. ועוד שני דברים שחשוב לדעת היום

מינוי רמי סדן ליו"ר דירקטוריון חדשות 10 מגיע לכנסת

רמי סדן מועמד לתפקיד יו"ר ערוץ  10. פייסבוק, צילום מסך
ועדת הכלכלה תדון במינויו. רמי סדן/צילום מסך, פייסבוק

אתם צריכים לדעת שהיום תדון ועדת הכלכלה במינויו של רמי סדן ליו"ר הדירקטוריון של חדשות ערוץ 10. שאלת מינויו עלתה לכותרות בשבוע האחרון לאחר שנטען כי במהלך ישיבה התבטא סדן נגד תנועת ש"ס ונגד יו"ר התנועה אריה דרעי. בדיון, שגם יתייחס להבטחת חופש העיתונות בערוצי החדשות המסחריים, ישתתפו נציגי משרד ראש הממשלה, נציגי משרד התקשורת, היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, נציגי הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, חברי דירקטוריון ערוץ 10, רמי סדן בעצמו, מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי, מנכ"ל חברת החדשות של הערוץ גולן יוכפז, נציגי חברת חדשות 2 ונציגי הזכייניות רשת וקשת.

כתב אישום נגד החשוד בגרימת מותו של העבריין שי שירזי

מיכאל לוי חשוד ברצח שי שירזי – בבית משפט השלום בראשון לציון הארכת מעצר. טליה קדוש, מערכת וואלה! NEWS
לוי בבית משפט השלום בראשון לציון, בחודש שעבר/מערכת וואלה! NEWS, טליה קדוש

אתם צריכים לדעת שהיום יוגש לבית משפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד מיכאל לוי, החשוד בגרימת מותו של העבריין שי שירזי בחודש שעבר. שי שירזי, בנו של העבריין ריקו שירזי, נורה מרכב חולף בעת שנסע ברכבו עם עבריין נוסף מארגונו של יצחק אברג'יל. תחילה הוא נפצע באורח קשה ולאחר מכן מת מפצעיו. מיכאל לוי, יחד עם העבריין אבי אבוטבול, נעצרו בחשד למעורבות בחיסול. הרקע הוא ככל הנראה סכסוך כספי והמעבר של לוי מאנשיו של שירזי לאנשיו של העבריין הבכיר ברוך בוקל, שפועל בנתניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הנשיא יתארח בסעודת האיפטאר

נשיא המדינה ראובן ריבלין, טקס השבעת שופטים, בית הנשיא. 14 בינואר 2016. נועם מושקוביץ
ישתתף בסעודה לשבירת צום הרמדאן. ריבלין/נועם מושקוביץ

אתם צריכים לדעת שהיום יתארח נשיא המדינה ראובן ריבלין בסעודת האיפטאר בסכנין שבגליל התחתון. מדובר בסעודה לשבירת צום הרמדאן. בפתח הארוחה צפוי ריבלין לשאת דברים, יחד עם ראש עיריית סכנין, מאזן גנאים. בזמן חודש הרמדאן המצוין בימים אלו בחברה המוסלמית מקיימים המאמינים צום במהלך שעות היום, שמסתיים עם הסעודה בשעות הלילה. חודש הרמדאן נחשב לחודש קדוש של אחווה ושמחה בתרבות המוסלמית.

הקמת הוועדה לאנרגיה אטומית בישראל

דוד בן גוריון. GettyImages
הורה על הרמת הוועדה לאנרגיה אטומית. דוד בן גוריון/GettyImages

אתם צריכים לדעת שהיום לפני 64 שנים הורה ראש הממשלה דאז, דוד בן גוריון, על הקמת הוועדה לאנרגיה אטומית. בראש הוועדה עמד פרופ' ארנסט דוד ברגמן ומטרתה הייתה להיות אחראית על פעילותה של ישראל בתחום הגרעין. הוועדה אחראית על מחקר ופיתוח בישראל וגם על ייצוג מול גופים בינלאומיים כמו הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א). בכל מה שקשור לגרעין, שומרת ישראל על מדיניות של "עמימות" ומעולם לא פרסמה מידע על אודות יכולותיה הגרעיניות.

51 שנים למותו של הפילוסוף מרטין בובר

מרטין בובר. Keystone, GettyImages
עסק בתודעה דתית ובענייני קהילה. בובר/GettyImages, Keystone

אתם צריכים לדעת שהיום נציין 51 שנים למותו של החוקר והפילוסוף מרטין בובר. עיקר כתביו של בובר עסקו בתודעה דתית ובענייני קהילה והוא הפך לדמות משפיעה בתחומי הרוח והחברה, בדגש על פסיכולוגיה חברתית, פילוסופיה ודת. בובר השתייך לציונות הרוחנית והיה לדמות חינוכית פעילה. הוא האמין והטיף למדינה דו-לאומית ליהודים ולערבים בארץ ישראל והשתייך לברית שלום. בובר הלך לעולמו בגיל 87.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully