וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיגוע בת"א: שוטר הכניס בשוגג מחבל לביתו - והותיר אותו עם משפחתו

9.6.2016 / 17:35

בעוד המשטרה דולקת אחר שני המחבלים, בלש הכניס אחד מהם לביתו והגיש לו מים מאחר שחשב בטעות שמדובר באזרח. הוא שב לשם יחד עם כוחות נוספים אחרי שראה את המחבל השני בזירה, שהיה לבוש כמוהו. אשתו וילדיו לא נפגעו והמחבל, שכבר לא היה חמוש, נעצר

ספק 500

בלש בימ"ר מרכז הכניס אמש (רביעי) את אחד המחבלים מהפיגוע בתל אביב לביתו במהלך האירוע, כשחשב שמדובר באחד מהאזרחים שנמלטו מזירת הירי והיו זקוקים לעזרה. המחבל נתקל בשוטר בכניסה לבניין, כשהאחרון הגיע למקום כדי לקחת את נשקו ולסייע בזירה. המחבל ביקש ממנו לשתות כוס מים והוא הושיב אותו במטבח, ביחד עם אשתו - בתו של מפכ"ל המשטרה לשעבר אסף חפץ - ומיד לאחר מכן עזב את השניים ויצא מן הבית כדי לטפל באירוע לאחר ששמע את הירי.

כשהגיע למתחם הסינמטק, שבו נורה המחבל השני, הבחין שהוא לבוש כמו האיש שהכניס לביתו. הוא מיהר לבית יחד עם שוטרים נוספים, מחשש שהמחבל ייקח בני ערובה, והם פרצו עם נשקים שלופים לדירה. ככל הנראה במהלך ההשתלטות עליו, השוטר נפגע ברגלו בגלל ירי מאחד השוטרים. המחבל, לעומת זאת, לא היה חמוש ולמרבה המזל לא ביצע כל פעולה עוינת כלפי האישה והילדים ששהו בבית.

ביתו של השוטר שהכניס לביתו את המחבל מפיגוע הירי במתחם שרונה, תל אביב. יוני 2016. דרור עינב
ביתו של השוטר/דרור עינב

במשטרה אומרים כי הזיהוי המהיר והקישור שעשה השוטר בין שתי הזירות, מנעו אסון גדול הרבה יותר. בתוך כך, חקירת האירוע נמשכת ובמשטרה נעזרים בין היתר בעבודות מהמטה הארצי, ומנסים לפענח סרטונים וממצאים מהזירה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר, החליטו שרי הקבינט המדיני-ביטחוני על שורת צעדים שיינקטו כתגובה למעשה. נקבע כי על הכפר יטא, שממנו הגיעו שני המחבלים, הוטל כתר מלא, נשללו היתרי העבודה של החמולה שממנה יצאו השניים - חאלד ומוחמד מחאמרה - ובוטלו ההיתרים שלה לבקר בישראל בזמן הרמדאן.

כמו כן, השרים עודכנו כי הועבר התקציב לסגירת הפרצות בגדר באזור תרקומיא עד מיתר, וכי העבודות בשטח יחלו ב-28 ביוני. עד אז, יימשך עיבוי הכוחות בשטח. ראש הממשלה בנימין נתניהו, שיזם את הדיון, הנחה את המטה לביטחון לאומי (מל"ל) לרכז שורה של עבודות מטה בנושאים נוספים, ואלה יוצגו בקרוב לקבינט.

פיגוע ירי במתחם שרונה, תל אביב. יוני 2016. מגד גוזני
זירת האירוע, אתמול/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully