וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת סדן: נתניהו התקשר לדרעי ממוסקבה וקבע עמו פגישה למחר

8.6.2016 / 18:57

לאחר ששר הפנים החרים אתמול ועדה ודרש את התפטרות יו"ר חדשות 10 הנכנס בעקבות ההתבטאויות המיוחסות לו, פנה אליו ראש הממשלה, שטס לפגישה עם פוטין. השניים ייפגשו מחר בשעות הערב

עריכת תוכן: לירן מוסלי בירן, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין, צילום: רוני כנפו וערוץ הכנסת, עריכת וידאו: ניר חן.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר הערב (רביעי) ממוסקבה ליו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי וקבע עמו פגישה למחר. זאת, ברקע הסערה סביב ההתבטאויות המיוחסות ליו"ר חדשות 10 רמי סדן, ולפיהן "אני כמוכם באליטה שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי".

בתגובה לדברים, דרשה ש"ס מסדן להתפטר ויו"ר המפלגה החרים הבוקר ישיבה של ועדת הפנים. המפלגה אף התכנסה היום לישיבה מיוחדת בעקבות דבריו של סדן, ובה דחתה את בדיקת הרשות השנייה בנוגע לאמיתות הדברים והודיעה כי אין בכוונתה להתקפל. בהודעה שפרסמה המפלגה נמסר כי בכוונתה לנקוט כמה צעדים.

עם זאת, בסופו של דבר השתתפו חבריה בהצבעה במליאה ובה נדחה חוק הגיור שהעלה ח"כ אלעזר שטרן (יש עתיד). בכיר בש"ס טען בתגובה כי הגעתם של דרעי ושל דוד אזולאי, יואב בן צור ואיציק כהן באה בעקבות הודעתה של סיעת ישראל ביתנו, שהכריזה כי "אם הח"כים של ש"ס לא יגיעו להצבעה, הם יעדרו". בתרחיש שכזה, החוק היה עובר את הקריאה הטרומית.

לקריאה נוספת בנושא
בניגוד להחלטת ש"ס: דרעי הגיע לכנסת והצביע נגד חוק הגיור
רמי סדן לוואלה! NEWS: "על עלילה לא מתפטרים"; ש"ס: "דורשים שיתפטר"

אריה דרעי מדבר בכנס ראשי רשויות ערי פיתוח בטבריה. מאיר וקנין, מערכת וואלה!
ייפגש עם ראש הממשלה מחר. דרעי/מערכת וואלה!, מאיר וקנין

נשיא ש"ס הרב שלום כהן אמר היום לדרעי ולחברי הסיעה "להמשיך את המאבק ולא לוותר בשום אופן כי זוהי פגיעה חמורה בציבור שלם". ממועצת חכמי התורה נמסר כי היא "שמעה בצער רב את דבריהם של נציגי תנועת ש"ס על אודות התבטאויות חמורות שנשמעו כלפי בני עדות המזרח בישראל. עוד נמסר כי היא "מורה בזה ליו"ר התנועה הרב אריה דרעי וליתר נציגי התנועה להמשיך ביתר שאת וביתר עוז את מאבקם החשוב להחזיר עטרת תפארת יהדות ספרד למקום הראוי לה".

סדן דחה בתוקף הבוקר את ההתבטאויות המיוחסות לו מישיבת הדירקטוריון הראשונה ואמר כי אין בכוונתו להתפטר. בשיחה עם וואלה! NEWS אמר סדן כי מנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז, שאמר כי שמע באוזניו את סדן אומר "אני כמוכם באליטה שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי", מונע מאינטרסים פוליטיים.

"לא ברור למה מעדיפים להאמין לעובד בכיר אחד (גולן יוכפז, י"א), שיש לו אינטרסים וחששות משלו, על פני כל חברי הדירקטוריון, שאישרו שהדברים מעולם לא נאמרו", תקף סדן. הוא הוסיף כי הוא אינו שוקל לוותר על התפקיד: "על עלילה לא מתפטרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully