וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפטרה כדי שתוכל להניק את החבר השרירן שלה כל שעתיים

8.6.2016 / 12:34

"רצינו קשר קסום שרק הנקה יכולה להשיג": אישה מאטלנטה עוררה זעם בפייסבוק אחרי שחשפה בפומבי שהיא מניקה את בן הזוג שלה בן ה-36 - ואפילו התפטרה כדי שתוכל להקפיד לעשות את זה כל שעתיים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

האם מסיבות הנקה הן הטרנד האימהי הבא?/מערכת סיפור בדקה

בסרטון: האם מסיבות הנקה הן הטרנד הלוהט הבא?

בזמן שנשים בעולם נאבקות להפוך את ההנקה בפומבי למעשה לגיטימי, אישה מאטלנטה מואשמת בזילות ההנקה ובפגיעה במטרה המקודשת - לאחר שחשפה קבל עם ופייסבוק שהיא מניקה על בסיס קבוע את בן הזוג שלה בן ה-36.

ג'ניפר מלפורד התפטרה מעבודתה כדי שתוכל להניק את החבר השרירן שלה, בראד ליסון, כל שעתיים. היא נאלצת לעשות זאת פעמים תכופות כדי "לעבוד" על הגוף שלה כדי שייצר חלב אם. בשיחה עם The Sun, סיפרה מלפורד ששמעה דברים מאוד חיוביים על הקשר שנוצר בהנקה בין בני זוג והציעה לאהבת נעוריה את הרעיון. אחרי שחיפשה פרטנר להנקה באתר היכרויות, היא הבינה שזה שחיפשה נמצא ממש מתחת לאף שלה. הוא במפתיע קיבל את זה יפה.

"זה היה כאילו לחצתי על מתג בראש שלו. יכולתי להבין מהקול שלו שהוא היה מאוד סקרן ונרגש", סיפרה מלפורד, "באותו רגע ידעתי שהרווחתי בן זוג לחיים. שנינו רצינו את אותו הדבר ממערכת היחסים הזאת – קשר קסום שרק הנקה יכולה להשיג".

האישה שמניקה את החבר השרירן שלה כל שעתיים. פייסבוק, צילום מסך
"קשר קסום שרק הנקה יכולה להשיג". ג'ניפר מלפורד ובראד ליסון/צילום מסך, פייסבוק

מלפורד, שכבר הניקה את בתה כשנולדה לפני 20 שנה, צריכה להניק "על יבש" את בראד כל שעתיים ולכן נאלצה להתפטר, "עזבתי את העבודה שלי כי אני רוצה לעשות הכל כדי לגרום לזה לעבוד. בלילה אני משתמשת הרבה במשאבה או עושה את זה ביד", היא אמרה. מלפורד טוענת גם שהיא נוטלת צמחי מרפא ומוסיפה זרעי פשתן לתזונה היומית שלה. כל אלו אמורים לתרום לאספקת החלב. בראד מתרגש מהיתרונות הבריאותיים שבהנקה מאחר שהוא חובב כושר, אולם השניים מצהירים שלעולם לא יעשו את זה בפומבי, מאחר שמדובר במעשה מאוד אינטימי.

את הסיפור הביזארי שלהם שיתפו השניים בפייסבוק וזכו לתגובות מאוד קשות. "שני האידיוטים האלה רק שמים ללעג את הנושא הזה ומקשים על אימהות לעשות זאת בפומבי. הם הופכים את ההנקה למשהו מיני", כתבה גולשת בפייסבוק, "אין יתרונות רפואיים בצריכת חלב אם למבוגרים. חלב אם מיועד לתינוקות".

"כל אחד שיחיה איך שהוא רוצה, אבל זה פשוט מגעיל! אנשים מסתכלים עליי מוזר כשאני מספרת להם שאני מניקה תינוק בן שנתיים - ואז מגיע סיפור כמו זה שהורס לגמרי את הכבוד הקטן שעוד נותר להנקה!" כתבה אמא מודאגת בתגובה לפוסט. גולש אחר הסכים עם הדברים: "אני לא מאמין לזה. זה נשמע כמו בדיחה של האחד באפריל. אין בזה שום דבר בסדר".

עוד באותו נושא

הנקה? "זה כמו להיות מוטרדת מינית בכל מקום בגוף"

לכתבה המלאה
האישה שמניקה את החבר השרירן שלה כל שעתיים. פייסבוק, צילום מסך
לא מתביישת: מלפורד התפטרה כדי שתוכל להניק את בן זוגה כל שעתיים/צילום מסך, פייסבוק

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully