וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ראש הממשלה לשעבר ברלוסקוני אושפז בשל בעיות בלבו

7.6.2016 / 17:10

מי שהיה ראש הממשלה ארבע פעמים, פונה לבית חולים במילאנו בעקבות "הפרעה בשריר הלב". ואולם, דוברו מסר כי לא נשקפת סכנה לחייו. בשנים האחרונות פחתה ההשפעה הפוליטית שלו בשל שורת שערוריות

סילביו ברלוסקוני ובתו ברברה, מילאן. AP
ברלוסקוני עם בתו ברברה, אפריל/AP

ראש ממשלת איטליה לשעבר סילביו ברלוסקוני אושפז היום (שלישי) בבית חולים בשל בעיות בלבו – כך מסרו דובר מטעמו, שהוסיף כי לא נשקפת סכנה לחייו. ברלוסקוני, אחד מעשיריה של איטליה ואחד האנשים השנויים ביותר במחלוקת בה, סובל מ"הפרעה לבבית" שבגינה פונה לבית החולים סאן רפאלה במילאנו.

בהודעה מטעם בית החולים נמסר כי איל התקשורת בן ה-79, שהיה ראש ממשלה ארבע פעמים, יעבור בימים הקודמים סדרת בדיקות כדי לקבוע את הטיפול המתאים ביותר עבורו. השפעתו הפוליטית של חבר מפלגת "פורצה איטליה" הלכה ופחתה מאז עזבת את הממשלה ב-2011. מועמדו לראשות העיר רומא רשם הישגים כה עלובים בבחירות המקומיות עד שהוא אפילו לא הצליח לעבור את הסיבוב הראשון.

מאבקיו המשפטיים של ברלוסקוני אילצו אותו לעזוב את הפוליטיקה. הוא איבד את חסינותו הפרלמנטרית כשהודח מהסנאט ב-2013 לאחר שהורשע בעבירות מס. בשנה שעברה, בית משפט בדרום איטליה הרשיע אותו במתן שוחד לסנאטור כדי שישנה את עמדתו ויעזור להפיל את ממשלת המרכז-שמאל שהייתה בשלטון ב-2008. עוד נאסר עליו להחזיק במשרה ציבורית במשך חמש שנים.

בשנה שעברה זיכה אותו בית המשפט העליון מאשמת ניצול סמכויות לרעה ובתשלום על קיום יחסי מין עם קטינות במסגרת התיק השערורייתי ביותר שבו היה מעורב.

האימפריה העסקית של ברלוסקוני כוללת גם את הבעלות על קבוצת הכדורגל של מילאן ועתה הוא נמצא בשיחות עם קונצרן סיני למכירת רוב מניותיו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully