וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר האבטיחים שתראו בתמונה הזאת יגיד עליכם המון

7.6.2016 / 19:37

כמה אבטיחים אתם רואים בתמונה? התשובה לשאלה הפשוטה הזאת תקבע איזה צד במוח שלכם יותר דומיננטי, איזה מין סוג של אנשים אתם והאם אתם בכלל עוסקים במקצוע הנכון?

YOUTUBE

בסרטון: טריק קילוף אבטיחים

כשתמונה שווה אלף מילים: מה תגידו אם נספר לכם שהתמונה הבאה יכולה להגיד עליכם הכל? מה שתראו בתמונת האבטיחים שלפניכם יקבע מי אתם, איזה צד במוח שלכם דומיננטי יותר, איך אתם חושבים, במה אתם טובים יותר ובמה פחות - והאם אתם בכלל עובדים במקצוע הנכון?

התמונה כאן למטה מבלבלת מאוד. אם נשאל אתכם כמה אבטיחים מופיעים בה, סביר להניח שהתשובות יהיו חלוקות. הסיבה שאתם מפרשים את התמונה הזאת באופן אחר אחד מהשני תלויה בצד אותו אתם מפעילים במוח שלכם. לכל צד יש יתרונות וחסרונות, יכולות ודרכי חשיבה שונים. כל אלו יתאימו עבורכם את הקריירה האידיאלית, כך שאנחנו מקווים בשבילכם שאתם פתוחים להסבת מקצוע במידת הצורך. לפני שניגש למבחן, הנה פירוט קצר של כמה מהמאפיינים הבולטים של כל צד במוח:

אנשים שמשתמשים בצד השמאלי של המוח הם בעלי חשיבה לוגית, אנליטית ואובייקטיבית יותר. הם טובים בפתרון בעיות במתמטיקה ולוגיקה, יתרון שהופך אותם למהירי קליטה ולמצטיינים בכל דבר שהם עושים. הם אוהבים לתכנן דברים מראש, להכין לעצמם רשימת מטלות - ולסמן את קצב ההתקדמות שלהם. יתאים להם לעסוק בהנדסה, מדע ועריכת דין.

אנשים שמשתמשים בצד הימני של המוח הם בדרך כלל יותר יצירתיים, ספונטניים ורגשיים. הם פועלים על פי הרגשות והאינטואיציות שלהם. הם מצטיינים בעיסוקים אמנותיים כגון ציור ומוסיקה. יתאים להם לעסוק בעיצוב, אמנות וכתיבה.

יש מי שברור אצלו איזה צד דומיננטי יותר - ויש רבים שמתקשים לקבוע. המבחן הבא יעשה עבורכם את העבודה:

כמה אבטיחים מופיעים בתמונה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully