וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מאסרי עולם לאב מישרש שרצח את ילדיו בשל סכסוך עם גרושתו

5.6.2016 / 13:43

בית המשפט קבע גם כי על אברהם לוי, שקשר את ידי ילדיו בני 11 ועשר ושיסף את גרונם, לשלם קנס בסך 512 אלף שקל לאם הילדים. השופטת: "הרצח בוצע בצורה אכזרית במיוחד ובתכנון מוקדם". לוי סירב לדבר לפני שהוקרא גזר הדין

צילום: אבי כהן, עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: אישום נגד האב ברצח ילדיו, יולי 2014)

בית המשפט המחוזי מרכז גזר היום (ראשון) שני מאסרי עולם על אברהם לוי, בן 43 מהמושב ישרש שבשפלה, שרצח את שני ילדיו, ישי, בן 11, ושרה, בת עשר, בביתו לפני כשנתיים. זאת בשל סכסוך מתמשך בינו לבין גרושתו, קרן, על רקע המעבר של לארצות הברית עם הילדים. כמו כן, בית המשפט השית

השופטת רות לורך, שהקריאה את גזר הדין, אמרה: "הוא רצח את שני ילדיו בצורה מזעזעת במיוחד. הוא קשר את ידיהם מאחורי הגב כיסה את עיניו ואז כשהם על הברכיים שיסף את גרונם. לא ידוע מי נרצח ראשון וכיצד הגיב האחר. הרצח בוצע בצורה אכזרית במיוחד ולוי תכנן אותו תכנון מוקדם. הוא רכש יום לפני הגעתם לארץ אמצעים לביצוע הרצח". בטרם הוקרא גזר הדין סירב לוי לומר דבר. גם כשנשאל על ידי השופטים אם ירצה לומר דבר מה, בהה הנאשם ברצפה ולא הגיב כלל".

חבר ילדותו של לוי, אורן ארדואן, העיד בפני בית המשפט בטרם הקראת גזר הדין. "אבי היה אדם נערץ על כולם. כשהגענו לגיוס הוא התגייס לצנחנים. השאיפות שלו היו להגיע כמה שיותר גבוה", אמר.

אבי לוי החשוד שרצח את ילדיו במושב ישרש. נמרוד סונדרס
לוי בבית המשפט/נמרוד סונדרס

לפני שבועיים הורשע לוי ברצח. בדיון אז ציינה השופטת לורך כי לוי לא שיתף פעולה עם צוות ההגנה שלו במהלך המשפט וכי מבחינתו לא היה טעם לדון בנושא לאחר שהסגיר את עצמו והודה במעשה.

לוי ורעייתו קרן התגרשו ב-2006 בשל אלימות שלו כלפיה. האלימות לא פסקה גם אחרי הגירושים, ובשלב מסוים נאלצה האישה להימלט עם הילדים למקלט לנשים מוכות ולהסתתר שם יותר מחצי שנה. ב-2011 עזבה קרן לארצות הברית עם ילדיה באישור בית המשפט לענייני משפחה. בשנה שקדמה לרצח חלו שיבושים בביקורים של הילדים בישראל, מה שעורר את זעמו של לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully