וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגירת המשטרה מהתקשורת מובילה להוצאת רפש

2.6.2016 / 23:34

התכנית לשיפור תדמית המשטרה הכוללת את הרחבת מערך הדוברות תגביר את האבטלה הסמויה בארגון. רק החלטה להילחם בפשיעה, בטרור ובתאונות הדרכים תביא את הציבור לשאת על כפיים את השוטרים

לפני שנים, כשאבי בניהו שימש דובר צה"ל הוא תמיד נהג לחנך את פקודיו באמרה: "כתב שבע אינו מחפש בפח האשפה". דוברת צה"ל מירי רגב נהגה לומר לפקודיה ש"כדי להצליח, בדוברות צה"ל צריך לצבוע את עמודי העיתונים בירוק" - בסיפורים צבאיים - ואילו דובר צה"ל הנוכחי מצליח להעסיק את הכתבים והפרשנים הצבאיים בעבודה סביב השעון בתוצרים שחטיבת דובר צה"ל מקדמת.

השבוע פרסם יניב קובביץ את תכנית המפכ"ל, רב-ניצב רוני אלשיך, לשיפור תדמית המשטרה. בבסיס התכנית גיוס 70 תקנים נוספים לדוברות המשטרה ובסך הכול תמנה יחידת דובר המשטרה יותר מ-170 קצינים ושוטרים, בהם קצין בדרגת תת-ניצב, קצין בדרגת ניצב-משנה, כעשרה קצינים בדרגת סגן-ניצב ועוד כמה עשרות קצינים בדרגות פקד ורב-פקד.

רוני אלשיך מפכ"ל המשטרה בועדה לזכויות האישה בכנסת. נועם מושקוביץ,
צריך לתזז את כתבי הפלילים יום ולילה. אלשיך/נועם מושקוביץ

האמת, ובלי ציניות, עם כוח אדם שכזה ברחובות אפשר להכניע את הטרור ואת הפשיעה וגם להפחית את מספר הקורבנות בתאונות הדרכים בכבישי ישראל. הוספת דוברים, בין אם הם ידבררו ברשתות החברתיות או יתגברו את המערך השמן, גם כך לא ישנה את תדמיתה של המשטרה. לא כמות הדוברים תהפוך את המשטרה לפופולרית בעיני הציבור אלא העשייה שלה והמקצועיות שלה אל מול הציבור. הוספת 70 תקנים רק תגביר את האבטלה הסמויה שכבר הפכה בכמה מקומות במערך לגלויה.

אלשיך צריך לצבוע את עמודי העיתונים בכחול חזק

אלשיך צריך להבין שסגירת המשטרה מהתקשורת מובילה להוצאת רפש על המשטרה, כי כתב רעב יחפש בפח האשפה. אלשיך צריך לצבוע את עמודי העיתונים בכחול חזק. הוא צריך לתזז את כתבי הפלילים יום ולילה עד שיצעקו חמאס. המבחן המשמעותי של מפקד מחוז תל אביב במשטרה, ניצב צ'יקו אדרי, ושל המפכ"ל הוא מצעד הגאווה שיתקיים מחר. אדרי היה מפקד מחוז ירושלים לפני עשרה חודשים כשהנערה שירה בנקי נרצחה במצעד הגאווה בעיר. פשלה משטרתית בכל הרמות גרמה למחדל שבו הצליח הרוצח הנפשע שליסל לרצוח את הנערה. בגלל הרצח החליט השר ארדן בסופו של יום להעדיף מפכ"ל מבחוץ ולא לקבל מפכ"ל מקאדר קציני המשטרה.

כבר שלושה ימים שכתבי המשטרה רודפים אחר דוברות המשטרה לקבל מידע נרחב על ההערכות והפעילות המשטרתית להגן על המצעד. ומה עושה דוברת המשטרה ניצב-משנה מירב לפידות ו-99 הדוברים שלה? מוציאה הודעה לקונית, זהה להודעה שהיא מוציאה לפני משחק כדורגל בין הפועל תל אביב להפועל קריית שמונה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
תמונות מצעד הגאווה טיילת תל אביב. דרור עינב
הכתבים רודפים אחרי הדוברות לקבל מידע על ההערכות להגנה על המצעד. מצעד הגאווה בתל אביב, לפני שנתיים/דרור עינב

במקום שהדוברות תציג לכתבים את הערכות הקצינים ובראשם מפקד המחוז, במקום שתציג את ההערכות המודיעינית ואת איתור האזרחים שקיים לגביהם חשד שיפגעו במצעד, במקום שיציגו את סדר הכוחות לאבטחת האירוע ואת מפת האיומים, מעדיפים במשטרה להוציא הודעה שבלונית שהעתיקו מאחת ההערכויות של מגרשי הכדורגל או אחת ההופעות מפארק הירקון מהקיץ שעבר.

התוצאה לא איחרה לבוא. אתמול בלילה זעקו הכותרות בכל כלי התקשורת איך בית המשפט זרק את המשטרה מכל המדרגות כשביקשה, בניגוד לחוק, להוציא צווי הרחקה לכמה אזרחים שהיא חוששת כי ינסו להפר את הסדר והביטחון במצעד הגאווה. לא עוד 70 דוברים וגם לא עוד אלף דוברים ישנו את תדמית המשטרה. רק החלטה אחת להילחם בפשיעה, בטרור ובתאונות דרכים, ללא פשרות ותוך הצגת העשייה בלי מתווכים תביא את הציבור לשאת על כפיים את המשטרה ושוטריה המסורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully