וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח מזעזע באיטליה: צעירה עזבה את חברה - והוא הצית אותה למוות

31.5.2016 / 7:33

וינצ'נזו בן ה-27 עקב אחרי מכוניתה של חברתו לשעבר, אילץ אותה לעצור בצד הדרך, שפך עליה ועל מכוניתה אלכוהול והצית את הרכב. לאחר מכן הוא רדף אחריה, והעלה אותה באש. "מעולם לא ראיתי פשע כה זוועתי", אמר החוקר הראשי של הרצח

שרה די פייטרנטוניו  בת 22 מאיטליה שנשרפה למוות על ידי בן זוגה לשעבר, מאי 2016. טוויטר, צילום מסך
נשרפה בעודה בחיים. די פייטרנטוניו/צילום מסך, טוויטר

וינצ'נזו פדואנו בן ה-27 הצית למוות את בת זוגו לשעבר, שרה די פייטרנטוניו בת ה-22, לאחר שעזבה אותו והחלה מערכת יחסים עם גבר אחר – כך הודיעו היום (שני) הרשויות ברומא, בירת איטליה. "אני יכול להגיד שב-25 שנותיי בעבודה הזו מעולם לא ראיתי פשע כה זוועתי", אמר לואיג'י סיליפו, החוקר הראשי של האירוע.

פדואנו נעצר והכחיש תחילה כי הוא מעורב ברצח, אך לאחר שמונה שעות של חקירה הוא הודה במעשה. "הוא לא קיבל את העובדה שדי פייטרנטוניו עזבה אותו", מסרה התביעה. "הוא ארגן ותכנן את הכול".

רכבה של שרה די פייטרנטוניו , בת 22 מאיטליה שנשרפה למוות בידי בן זוגה לשעבר, מאי 2016. טוויטר, צילום מסך
הרכב שהועלה בלהבות/צילום מסך, טוויטר

סיליפו אמר כי פדואנו עזב את עבודתו ב-03:00 לפנות בוקר והמתין מחוץ לביתו של החבר הנוכחי של הצעירה. כאשר היא יצאה מהבית, נכנסה לרכבה ועזבה את המקום, פדואנו עקב אחריה ואילץ אותה לעצור בצד הדרך. "הוא נכנס לרכב, ולאחר ויכוח, הוא שפך אלכוהול על שרה ובתוך מכוניתה", אמר סיליפו. "היא ברחה והוא הצית את הרכב והחל לרדוף אחריה. לאחר כמאה מטרים הוא השיג אותה והעלה אותה בלהבות בעודה בחיים". לדבריו, פדואנו נמלט מהמקום והשאיר את חברתו לשעבר להישרף למוות.

תמונות ממצלמות אבטחה באזור מראות כי לפחות שתי מכוניות חלפו על פניה של הצעירה בעת שהיא קראה לעזרה. התובעת במדינה מריה מונטלונה אמרה כי אם עוברי האורח היו עוזרים לה, ייתכן והיה ניתן להציל את חייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שרה די פייטרנטוניו  בת 22 מאיטליה יחד עם וינסנצו פדואנו, ששרף אותה למוות לאחר שעזבה אותו, מאי 2016. טוויטר, צילום מסך
די פייטרנטוניו ופדואנו/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully