וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בגן חיות בארה"ב: בן ארבע נפל לכלוב הגורילות – החיה נורתה למוות

הגורילה הרמבה, בן 17 מזן בסכנת הכחדה, נורה על ידי צוות גן החיות, כעשר דקות לאחר שהמבקר הצעיר נפל לתעלת המים המקיפה את מקום מחייתו. הילד לא נפגע באופן חמור, אולם נלקח לטיפול רפואי

צילום: רויטרס, עריכה: אוהד פיטר

גורילה בגן החיות של סינסינטי, אוהיו, נורה אתמול (שבת) על ידי צוות גן החיות, לאחר שאחד המבקרים, ילד בן ארבע, נפל לכלובו של הגורילה הזכר, ששמו הרמבה. לדברי מנהל גן החיות, תיין מיינרד, הילד זחל על גבי הגדר המקיפה את מקום מחייתו של הרמבה, ולאחר נפילה של כ-3.7 מטרים לתעלה המקיפה את הכלוב, הרמבה, ששוקל לא פחות מ-181 קילוגרמים, תפס בו והחל לגרור אותו.

המבקר הצעיר "בילה" עם הגורילה בן ה-17 במשך כעשר דקות, עד שכוח הפעולה של גן החיות לטיפול בבעלי חיים מסוכנים קבע כי המצב מסכן את חייו של הילד. "התקבלה החלטה להרדים או לירות בהרמבה, אז זהו זה", אמר מיינרד.

עוד בוואלה! NEWS:
יפן: "הפילה הבודדה בעולם" הלכה לעולמה בגיל 69
צפו בזלילה: עשרות כרישים טורפים גופת לווייתן גדול-סנפיר
דובת הקוטב הקטנה שכבשה את הקהל בהופעה ציבורית ראשונה

הרמבה, גורילה בן 17 מגן החיות בסינסינטי, ארצות הברית. רויטרס
מנהל גן החיות קיווה שהוא יתרבה. הרמבה/רויטרס

שתי גורילות נקבות היו במתחם באותו הזמן, אולם לא נפגעו. מיינרד הוסיף כי הילד, שזהותו לא נחשפה, לא נפגע באופן חמור, אולם נלקח לטיפול בבית החולים המקומי כשהוא בהכרה מלאה. הרמבה נולד בגן החיות "גלאדיס פורטר" שבבראונסוויל, טקסס, והועבר לסינסינטי לפני כשנתיים. הזן שלו מוגדר בסכנת הכחדה, ומנהל גן החיות הסביר כי הוא קיווה שהרמבה יתרבה במהלך חייו במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully