וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איראן: 99 מלקות לעשרות סטודנטים שהשתתפו במסיבה מעורבת

כ-30 צעירים וצעירות נעצרו בידי משטרת המוסר בווילה, בה לפי הרשויות הם רקדו "חצי ערומים" ושתו אלכוהול. עוד דווח כי "החקירה, המשפט, גזר הדין ויישומו" בוצעו בתוך פחות מיממה

בחירות לפרלמנט ולמועצת המומחים באיראן. 26 בפברואר 2016.. AP
נשים בתור לקלפי במהלך הבחירות לפרלמנט, פברואר/AP

30 צעירים שהשתתפו במסיבה מעורבת של בנים ובנות בצפון איראן נענשו ב-99 מלקות בשל הפרת כללי המוסר של הרפובליקה האסלאמית – כך דיווחה סוכנות ידיעות מקומית. לפי סוכנות מיזאן, שציטטה את התובע הכללי של העיר קזווין בההתקיים האירוע, עשרות הסטודנטים שהשתתפו בטקס סיום לימודים נעצרו על ידי משטרת המוסר.

"בעקבות דיווח על מספר גדול של נערים ושל נערות צעירים שהתערבבו יחד בווילה באזור קזווין, כל מי שהשתתף במסיבה נעצר באופן מידי", צוטט התובע ביום חמישי. לדבריו, העונש בוצע עוד באותו היום כדי שישמש "שיעור עבור מי שמנסה לפרוץ את המוסכמות", אך הוא לא פירט מתי בדיוק התקיימה המסיבה.

"מעצרם של צעירים וצעירות כה רבים, שהיו חצי ערומים, צרכו אלכוהול והתנהגו בצורה לא הולמת, פוגע בדעת הקהל", צוטט התובע. "תודה לאל, בתוך פחות מ-24 שעות, הסתיימו התחקור, החקירה, המשפט, הליך גזר הדין וביצועו". מסיבות משותפות לגברים ולנשים אסורות באיראן כמו גם מכירת אלכוהול וצריכתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully