וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופו של השרב: חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

23.5.2016 / 6:50

השרב הסתיים ויתחלף במזג אוויר קריר עם טמפרטורות נמוכות לעונה. הכנסת חוזרת מפגרת החורף. הצעיר שנהרג במהלך טיול בווייטנאם יובא למנוחות ועוד שני דברים שאתם צריכים לדעת היום

סופו של השרב

חול המועד פסח בחוף צ'ארלס קלור, יפו. אפריל 2016. ראובן קסטרו
תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות והן יהיו נמוכות מהממוצע/ראובן קסטרו

אתם צריכים לדעת שהיום יסתיים מזג האוויר השרבי שפקד אתמול את אזורנו. מזג האוויר יהיה מעונן חלקית עד מעונן ותחול ירידה ניכרת בטמפרטורות, שייעשו נמוכות מהממוצע. הלחות תעלה וייתכן גשם קל בצפון הארץ ובמישור החוף. כמו כן, ינשבו רוחות מערביות ערות. מחר לא צפוי שינוי של ממש במזג האוויר.

הכנסת חוזרת מהפגרה

מליאת הכנסת שולחן הממשלה. נועם מושקוביץ
שולחן הממשלה במליאת הכנסת, מרץ האחרון/נועם מושקוביץ

אתם צריכים לדעת שהיום תתקיים ישיבת מליאה בכנסת, שתפתח את כנס הקיץ שמגיע עם סיומה של פגרת החורף. ישיבת המליאה תיפתח עם הצעת אי-אמון של מפלגות האופוזיציה. אחריה יישאו דברים ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג וח"כ יאיר לפיד מיש עתיד. אחרי הישיבה יחלו הדיונים בוועדות השונות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ביקורו של ראש ממשלת צרפת בישראל

מנואל ואלס ראש ממשלת צרפת באוניברסיטת תל אביב. מגד גוזני
ייפגש עם נתניהו וריבלין. מנואל ואלס באוניברסיטת תל אביב, אתמול/מגד גוזני

אתם לדעת שהיום ייפגש ראש ממשלת צרפת מנואל ואלס, שמבקר בישראל, עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ועם נשיא המדינה ראובן ריבלין. ואלס נחת בארץ אתמול וכבר הספיק לפגוש את הנשיא לשעבר שמעון פרס ולבקר בכנס באוניברסיטת תל אביב, שבו הוענקה לו מדליית הוקרה. ואלס צפוי לשוחח עם נתניהו וריבלין על חיזוק הקשרים בין המדינות ועל המצב באזור.

הלווייתו של הצעיר שנהרג בטיול בווייטנאם

עוז לוי, מטייל ישראלי שנהרג בווייטנאם. פייסבוק, צילום מסך
נפל מגובה במסלול הליכה ונחבל בראשו. עוז לוי/צילום מסך, פייסבוק

אתם צריכים לדעת שהיום יובא למנוחות עוז לוי, הצעיר בן ה-22 מראשון לציון שנהרג כתומאה מפציעה בראשו במהלך טיול בווייטנאם. לוי נפל מגובה במסלול הליכה ונחבל בראשו. הוא פונה לבית חולים מקומי תוך פעולות החייאה, מצבו הוגדר קשה והוא היה מורדם ומונשם. הוא הוטס מווייטנאם לבנגקוק, בירת תאילנד, ומשם לישראל. לוי לא שרד את הטיסה ובבית החולים שיבא שבתל השומר נקבע מותו. הלווייתו תתקיים בבית העלמין גני אסתר שבראשון לציון.

שנה למותו של המתמטיקאי ג'ון נאש

המתמטיקאי ג'ון נאש, 1994. AP
הסרט "נפלאות התבונה" מבוסס על חייו. נאש/AP

אתם צריכים לדעת שהיום נציין שנה למותו של המתמטיקאי האמריקני, זוכה פרס נובל לכלכלה, ג'ון נאש. נאש ורעייתו הפיזיקאית אלישיה נהרגו בתאונת דרכים בניו ג'רזי כשנסעו יחד במונית. נאש, בן 86 במותו, זכה בפרס נובל לכלכלה בשנת 1994 על עבודתו בתחום תורת המשחקים. בהשראתו נוצר הסרט זוכה פרס האוסקר, "נפלאות התבונה", שמבוסס על חייו ועל חיי רעייתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully