וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיון בעניין הנאשמים ברצח הילי סובול: 5 דברים שצריך לדעת היום

19.5.2016 / 7:00

ביהמ"ש המחוזי בתל אביב ידון בעניינם של שירי סובול וערן דוד שהואשמו ברצח שהתרחש בפברואר, המו"מ להרחבת הקואליציה יימשך והרמטכ"ל איזנקוט יחגוג יום הולדת 56. אלו חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

המשא ומתן להרחבת הקואליציה ממשיך

אביגדור ליברמן וראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך כנס בחירות, אשדוד. ינואר 2013. רויטרס
יפעלו לסיום המשא ומתן להרחבת הקואליציה. נתניהו וליברמן/רויטרס

אתם צריכים לדעת שהיום יימשכו השיחות המתקיימות בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לבין יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, על כניסתו של האחרון לקואליציה. במהלך השיחות שהתקיימו אתמול הציע נתניהו לליברמן את תיקי הביטחון והקליטה. מקורבים לצדדים מסרו בתום השיחה שהתקיימה אמש כי השניים יפעלו היום לסיומו של המשא ומתן לקראת הרחבת הקואליציה.

דיון בעניין הנאשמים ברצח הילי סובול

הגשת כתב אישום פרשת הילית סובול שירי סובול – מחוזי תל אביב. מגד גוזני
מואשמת כי נטעה בבן זוגה את הרצון להרוג את אחותה. שירי סובול/מגד גוזני

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים בבית המשפט המחוזי בתל אביב דיון בעניינם של שירי סובול וערן דוד שהואשמו ברצח הילי סובול בעיר בחודש פברואר. לפי כתבי האישום שהוגשו לפני כחודשיים, שירי סובול, אחותה התאומה של הילי, הסתכסכה עם אחותה לא אחת לאורך השנים, עד שהיא חשה כלפי הילי "שנאה עזה". החל מיולי 2015 החלו שירי וערן, שהיה בן זוגה בשנתיים וחצי האחרונות, להתכתב בהודעות טקסט בנוגע להילי ולתחושותיה של שירי כלפיה. כך, לפי כתב האישום, נטעה שירי בקרב בן זוגה את הרצון לגרום למותה של הילי. הדיון בעניין הנאשמים מתקיים לקראת גזר הדין.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הפגנה באוניברסיטת תל אביב למען עובדי הניקיון

הפגנה בקריאה להעסקתן הישירה של עובדות ניקיון אשר מועסקות על ידי חברות קבלן באוניברסיטת תל אביב. 18 באפריל 2016. כוח לעובדים,
הפגנה קודמת שנערכה למען עובדי הניקיון באוניברסיטת תל אביב, אפריל/כוח לעובדים

אתם צריכים לדעת שהיום תתקיים באוניברסיטת תל אביב הפגנה למען עובדי הניקיון של המוסד האקדמי שמועסקים דרך חברות קבלן. המפגינים יקיימו צעדה שתחל בבניין מקסיקו לאומנויות, ובסופה של הצעדה הם יפגינו מול בניין ההנהלה. המפגינים מתכננים לבקש מההנהלה לשנות את שיטת ההעסקה של העובדים להעסקה ישירה. בסמוך לחג הפסח התקיימה באוניברסיטה הפגנה נוספת שבה צעדו המפגינים קשורים בשלשלאות וקראו "עבדים היינו".

יום הולדת 56 לרמטכ"ל גדי איזנקוט

הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט. פברואר 2016. ראובן קסטרו
התגייס לגולני והשאר - היסטוריה. איזנקוט/ראובן קסטרו

אתם צריכים לדעת שהיום יחגוג הרמטכ"ל, רב-אלוף גדי איזנקוט, יום הולדת 56. איזנקוט נולד בטבריה אך גדל והתחנך באילת. הוא התגייס לחטיבת גולני ומאז שירת בשורת תפקידים בכירים בצבא, בהם מפקד חטיבת גולני, המזכיר הצבאי של ראש הממשלה, מפקד פיקוד הצפון וסגן הרמטכ"ל. לתפקיד הנוכחי התמנה בפברואר 2015. לאיזנקוט תואר ראשון בהיסטוריה כללית ותואר שני במדע המדינה. הוא נשוי ואב לחמישה ילדים.

יום המודעות הבינלאומי למחלות מעי דלקתיות

אילוסטרציה. ShutterStock
היום נועד להעלות את החולים על סדר היום/ShutterStock

אתם צריכים לדעת שהיום יציינו בעולם את יום המודעות הבינלאומי למחלות מעי דלקתיות, שנגרמות כתוצאה מפגיעה במעי. שתי מחלות המעי הדלקתיות המוכרות והעיקריות הן קרוהן וקוליטיס כיבית. שתי המחלות שכיחות באותה מידה ולרוב הן תורשתיות. מטרת היום הבינלאומי היא להעלות את המחלות והחולים בהן למודעות ולסדר היום הציבורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully