וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדקר למוות בקרב סכינים על ליבה של בחורה

19.11.2000 / 7:27

תומר שושן, חייל בן 19 מחולון, נפרד לפני כחודשיים מחברתו, שהחלה לצאת עם שלומי וענונו; שני הצעירים נפגשו לקרב סכינים כשבמהלכו נדקר תומר בחזהו ומת מפצעיו; וענונו מואשם ברצח, וטוען שפעל מתוך הגנה עצמית; מעצרו הוארך בחמישה ימים

שני צעירים שהתחרו על ליבה של נערה, נפגשו לקרב סכינים, כשבסופו נותר רק אחד מהם בחיים.

השניים, תומר שושן ושלומי וענונו, בני 19 מחולון, היו מאוהבים בבת גילם, תושבת העיר. ביום חמישי האחרון, בסיומו של קרב סכינים, הם הובלו לבית החולים. תומר שושן נפצע בחזהו ומת כעבור זמן מפצעיו בבית החולים "וולפסון" בחולון. שלומי וענונו נפצע בכתפו הוא טופל בבית החולים "איכילוב" ושוחרר לביתו.

הצעירה בת ה-17 יצאה עם תומר, שחקן כדוררגל בנבחרת הנערים של ישראל, במשך שנה. חברים סיפרו כי יחסיהם היו מעורערים, והם נפרדו לעיתים קרובות. חודשיים לפי גיוסו של תומר לצה"ל הם נפרדו שוב, אולם הפעם בחרה הצעירה לצאת עם מישהו אחר - שלומי וענונו, קרוב משפחה רחוק של תומר.

תומר התקשה להשלים עם הפרידה ועשה הכל על מנת להפריד בין השניים. סניגורו של שלומי וענונו, עו"ד ישראל קליין, טוען כי תומר איים על מרשו מספר פעמים כי אם יעיז להתקרב לחברתו לשעבר - יהרוג אותו. "זה היה סכסוך ארוך על כבוד ויוקרה, זה היה חייב להיגמר ברצח", סיפרו חבריו של תומר.

ביום חמישי האחרון ישבו שלומי וענונו וחבריו על הברזלים ליד הקיוסק השכונתי. למקום הגיע גם תומר שושן כשהוא מלווה בחברים. תומר ניגש לשלומי והחל לאיים עליו "תתרחק ממנה, היא שלי". במקום התפתחו חילופי האשמות מלווים בצעקות. למרות שתומר עזב את המקום בדרך לבילוי בתל אביב, שיחת טלפון משלומי וחבורתו, השיבה אותו על עקבותיו. ב-22:00 התייצבו שוב שני הצדדים היריבים ליד הברזלים, כשהם מצויידים בסכינים.

לאירועים שהיו אחר כך יש שתי גרסאות. שלומי וחבריו טוענים כי תומר יצא מהמכונית עם סכין שלופה, הסתער על שלומי ודקר אותו בכתפו. אחד מחבריו של שלומי העביר לו סכין לצורך "הגנה עצמית", וזה דקר את תומר המשתולל, בחזהו. "לא התכוונתי שזה יקרה, רק התגונתי", סיפר בחקירתו.

על פי הגרסה השניה, טענו חבריו של תומר כי שלומי דקר אותו ראשון. "תומר התעצבן והחזיר לו משהו קטן, ואז התחיל ללכת מהמקום. שלומי רדף אחריו. צעקנו לו תומר הוא אחריך ואז הוא הסתובב ונדקר לנו מול העיינים, אחר כך לקחנו אותו למכונית והוא פירפר לנו בידיים עד שהגענו לוולפסון", סיפרו החברים.

חוקרי המשטרה, עצרו את שלומי בחשד לרצח. בחקירתו הוא הודה בדקירה, ושלשום מעצרו הוארך בחמישה ימים. חוקרי המשטרה טרם מצאו את הסכינים ששימשו לדקירות ואינם יודעים כמה פעמים נדקר תומר. היום יבקשו החוקרים מבית המשפט צו שיאפשר ניתוח גופתו של שושן, שמשפחתו מתנגדת לו בכל תוקף.

"לבתי יש מחזרים, אבל היא אהבה רק את תומר", סיפרה אתמול אמה של הנערה שמתאבלת על חברה. הנערה אישרה בפני החוקרים כי תומר נהרג במהלך קרב סכינים על ליבה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully