וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: כך נראית נחיתת חירום קשה מנקודת מבטו של הטייס

18.5.2016 / 14:00

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

ראש הממשלה נתניהו זימן בצהריים את יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, על רקע המגעים להרחבת הקואליציה. ליברמן אמר מוקדם יותר היום כי "אנחנו לא פוסלים ומעולם לא פסלנו כניסה לממשלה". לדבריו, אם נתניהו ייענה לדרישותיהם, יש על מה לדבר, כדבריו.

המשטרה חושדת כי אירוע הדקירה שאירע הבוקר בחולון, שבו נפצע תושב בת ים באורח קל, בוצע על רקע לאומני. הנדקר, שאינו בעל רקע פלילי, סיפר כי הוא הלך ברחוב והותקף בידי אלמוני שהתנפל ודקר אותו. כוחות משטרה גדולים מחפשים כעת אחר החשוד במעשה.

אזרח ישראלי בשנות ה-20 לחייו נהרג אתמול בתאונת דרכים באי סאן אנדרס שבקולומביה. הודעה נמסרה למשפחתו הבוקר והקונסוליה הישראלית מטפלת בהעברת גופתו לארץ.

סרטון שהפך וראלי מראה נחיתת חירום של מטוס מנקודת מבטו של הטייס. מטוס קל ובו כמה צנחנים נאלץ לנחות בשדה ליד קליפורניה לאחר תקלה טכנית שהתגלתה כשהיה באוויר. למרות שנראה היה כאילו הנחיתה עברה בשלום, המטוס התהפך לבסוף והנוסעים נאלצו לחלץ את עצמם החוצה. למרבה המזל, איש לא נפגע.

תחזית מזג האוויר: היום תחול ירידה נוספת במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully