וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד מדאיג: אורגיות בהן יש נשא HIV ללא ידיעת המשתתפים

23.5.2016 / 8:40

רופאים מספרד מזהירים מפני השתתפות במסיבות "רולטת סקס" מסוכנות בהן אחד המשתתפים נשא HIV - ולאחרים אין מושג מי הוא. "רמת הריגוש עולה ככל שהסיכון גבוה יותר"

ShutterStock

בסרטון: האם אפליקציות הדייטינג תורמות להפצת איידס?

"רולטות הסקס", שמקורן בסרביה, עושות כעת עלייה לספרד וזוכות שם לפופולאריות מפתיעה, כשחובבי סקס ביזארי נענים לאתגר אורגיות אקסטרימי בו לפי החוקים על אחד המשתתפים להיות נשא של נגיף ה-HIV - ולמשתתפים האחרים אסור לדעת מי הוא. בתקשורת הספרדית דווח שהרעיון באתגר הוא שאף אחד מהמשתתפים אינו יודע האם האדם איתו הם בחרו לקיים יחסי מין הוא האדם הנוגע באיידס - כך שהסיכון מהווה עבורם ריגוש המכפיל את חווית המין הקבוצתית.

כמו כן, למשתתפים - שאחוז גבוה מהם הם גברים הומוסקסואלים - אסור להשתמש באמצעי מניעה, אולם - וזאת רבים מהם עושים - מותר להם להשתמש בתרופות אנטי ויראליות, כדי לצמצם את הסיכון להידבקות.

אילוסטרציה. ShutterStock
סקס מסוכן: מסיבות סקס בהן אחד המשתתפים נשא איידס/ShutterStock

רופאים בכירים בברצלונה גינו את התופעה וטענו שהעלייה בקיומן של מסיבות כאלה מצביעה על זלזול במחלה. "אלה שהולכים למסיבות רולטת סקס עושים זאת בשביל הסיכון", אמרה קייט מוראלי, מטפלת פסיכו-סקסואלית, ל-HelloU, "אנשים חושבים שככל שהסיכון גבוה יותר, כך רמת הריגוש גבוהה יותר. במקרה של מסיבות סקס, שילוב בין אורגזמות לאנדרנלין גבוה הוא משמעותי. עם זאת, יש לכך השלכות חמורות לטווח הארוך".

עוד באותו נושא

24 שנה אחרי: מה קרה לילד שאביו הזריק לו בכוונה דם נגוע באיידס?

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • איידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully