וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלובסטר סירב להפוך לארוחה

18.11.2000 / 23:27

סטודנט מארה"ב שניסה לבשל לחברתו לובסטר לארוחת ערב נאלץ לשנות את תוכניתו; כשניסה להכניס את הלובסטר לסיר מים רותחים נאבק בו הסורר וברח; "אני מעריך את רוח הקרב שלו", אמר הסטודנט המובס; לחברתו הוא כבר הגיש אוכל מוכן


סטודנט למינהל עסקים, שרצה להרשים את חברה שלו ולהזמין אותה לארוחת ערב רומנטית בביתו, נאלץ לשנות את תוכניתו לאחר שהלובסטר, אותו תיכנן להגיש כמנה ראשונה, נאבק בו.

דן ברנס החל את היום בקניות בשוק. הוא התרוצץ בין הדוכנים ובחר את המצרכים לארוחת הערב. למנה ראשונה הוא החליט להגיש לובסטר עסיסי. כשהגיע לביתו חימם סיר מים רותחים כדי לבשל את הסרטן.

אבל ללובסטר כנראה היו תוכניות אחרות באותו ערב. הוא נאבק בדן ונעץ את ציפוניו באגודלו ופצע אותו. "אני מעריך את רוח הקרב שלו", אמר דן המובס. הוא סיפר כי הפעם החליט לבשל לאהובתו, ויקי, ארוחת פירות ים מאחר והיא תמיד מתלוננת שהוא מגיש לה רק אוכל מוכן.

הלובסטר הלוחמני ברח מתחת לשולחן, כשהוא משאיר את הסטודנט הפצוע. כל שנותר לו להגיש באותו ערב לחברתו הוא דג פראון ברוטב קארי שקנה בחנות ליד ביתו. "תמיד מראים בטלוויזיה שניתן להכין ארוחה לתפארת ללא כל מאמץ, אז חשבתי לעצמי למה לא לנסות", סיפר דן מאוחר יותר, "קניתי את הלובסטר בשוק הדגים וחשבתי שהוא כבר מת. כשניסיתי להכניסו לסיר עם המים הרותחים הוא התעורר לו פתאום לחיים והחל להיאבק בי".

דן החליט שלא להתנקם בלובסטר הבוגדני. הוא שמר אותו בדלי והתקשר למרכז הימי בעיר על מנת שיקחו אותו ממנו. ויקי, החברה האוהבת הופתעה מהמחווה של דן: "אני ממש מוקסמת מהניסיון שלו להכין לי ארוחת ערב נחמדה. אבל אני חושבת שהכנת לובסטר היא משימה כמעט בלתי אפשרית למי שבקושי מסוגל להכין טוסט ראוי".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully