וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל דאגלס שובר את הכוס

18.11.2000 / 19:36

לאחר אין ספור דחיות תתקיים היום חתונת הזוג המלכותי במלון פלזה המפואר בניו יורק; בין המוזמנים הזוג הטרי פיט, אנתוני הופקינס ושון קונרי; השמלה של הכלה מוערכת ב-150 אלף דולר; ולכל מי שלא צופה עתיד ורוד: אם דאגלס יבגוד בקתרין הוא ישלם לה חמישה מיליון דולר

אחת החתונות היקרות בהוליווד - האיחוד של מייקל דאגלס וקתרין ז'טה ג'ונס - תיערך הלילה בניו יורק.

דאגלס, בן 56, וג'ונס, בת 31, יחליפו היום נדרים זה עם זו באולם הריקודים המפואר של מלון פלזה בניו יורק מול קהל הסלבס וחברי המשפחה. בין האורחים שהוזמנו הזמר טום ג'ונס, השחקנים שון קונרי, דני דה ויטו, סר אנתוני הופקינס והזוג הטרי בראד פיט וג'ניפר אניסטון.

בנם המשותף של הזוג, דילן בן השלושה חודשים, יצפה בטקס הנישואים של הוריו מזרועותיה של סבתו. בעוד בנו הבכור של דאגלס מנישואיו הראשונים, קמרון בן ה-21, נבחר להיות השושבין.
דאגלס הנדיב שילם, כך לפי השמועות, עבור טיסה פרטית של משפחת הכלה לחתונה המתקיימת בניו יורק.

העלות של טקס החתונה וקבלת הפנים מוערכת בכשני מיליון דולר. אבל אין מה לדאוג למצבם הכלכלי של הזוג הטרי, מגזין שקיבל בלעדיות לצלם את תמונות החתונה, ישלם עבורן כמיליון וחצי דולר. השמלה של קתרין, שעיצובה נשמר בסוד, מוערכת בשווי של 150אלף דולר. מעצב השמלה הוא דיוויד עמנואל, מי שעיצב בזמנו את שמלת החתונה של הנסיכה דיאנה.

הזוג המלכותי, החוגג במשותף יום הולדת בתאריך ה-25 בספטמבר, הכיר בפסטיבל סרטים בצרפת באוגוסט 1998. השמועה אומרת כי המשפט הראשון בו בחר דאגלס להתחיל עם ג'ונס היה: " אני רוצה להיות אבי ילדיך". מסתבר שזה מה שעשה לה את זה - במרץ 1999 הם החלו לצאת ואחרי אין סוף שמועות על חתונה מתקרבת, הציע דגלאס לקתרין נישואים בערב המילניום.

השניים הפכו לזוג הלוהט התורן של הוליווד מאז הכריזו על אירוסיהם. מיד לאחר ההכרזה הודיעו השניים כי בכוונתם להינשא עד לסוף שנת 2000, אולם מאז הם ביטלו את החתונה לא מעט פעמים. תחילה סירב דאגלס לתת לזטה ג'ונס שלושה מיליון דולר לכל שנת נישואים כפי שקבעו ואח"כ איים שהחתונה תבוטל אם הוריו, קירק ודיאנה דאגלס, לא ישלימו. הוריו רבו לאחר שאימו פרסמה ספר סנסציוני בו היא חושפת פרטים מזעזעים על בעלה בן ה-83.

אגב, למי שלא זוכר, חתמו הזוג על הסכם לפיו אם יבגוד דאגלס ביפייפיה שחורת השיער לאחר נישואיהם, הוא יאלץ לפצותה בסכום נאה של חמישה מיליון דולר.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully