וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביתת התלמידים נמשכת: חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

שביתת התלמידים נמשכת בחמישה יישובים: אשדוד, גבעת שמואל, הרצליה, עמק יזרעאל וקריית שמונה. פיודור בייז'נרי יואשם בשני מעשי רצח. באירופה חוגגים את האחדות והשלום ביבשת ועוד שני דברים שאתם צריכים לדעת היום

יום שני ל"שביתת התלמידים הנודדת"

תלמידים מוחים על ביטול הטיולים, בי"ס דרור מועצה אזורית לב השרון. 11 באפריל 2016. סער להיס, מערכת וואלה! NEWS
מחאת התלמידים בחודש שעבר בבית הספר "דרור" במועצה אזורית לב השרון/מערכת וואלה! NEWS, סער להיס

אתם צריכים לדעת שהיום תימשך שביתת מועצת התלמידים והנוער בחמישה יישובים. זאת, במסגרת מחאתם שהחלה בשבוע שעבר נגד שביתת בוחני הנהיגה והוראת ארגון המורים שלא לקיים פעילויות מחוץ לבתי הספר. היישובים שבהם לא יתקיימו הבוקר לימודים הם אשדוד, גבעת שמואל, הרצליה, עמק יזרעאל וקריית שמונה. בכוונת המועצה להמשיך ב"שביתה נודדת" במהלך השבוע, שבמסגרתה בכל יום יושבתו הלימודים ביישובים אחרים.

כתב אישום נגד "הרוצח הסדרתי"

פיודור בז'נרי הארכת מעצר בית המשפט בחיפה. ערן גילווארג
בייז'נרי בבית המשפט/ערן גילווארג

אתם צריכים לדעת שהיום יוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד פיודור בייז'נרי, שכונה רוצח סדרתי. בייז'נרי יואשם בשני מעשי רצח בלבד, חרף העובדה כי היה חשוד בארבעה מקרים. זאת, משום שהיחידות החוקרות את הפרשה לא הצליחו לאסוף די ראיות כדי לקשור את בייז'נרי לשתיים מהגופות. שני מעשי הרצח המיוחסים לו הם של אישה עיוורת בשנות ה-50 לחייה שנרצחה ביולי 2013. על פי החשד, בייז'נרי אנס ורצח את האישה ולאחר מכן הצית את דירתה שבחיפה. מקרה נוסף שבו יואשם הוא רצח שאירע במרץ האחרון, אז לפי החשד רצח בייז'נרי צעירה שככל הנראה עסקה בזנות, וגופתה נמצאה בדירה באשדוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הקראת כתב אישום לחייל היורה מחברון

החייל אלאור אזריה, בית הדין הצבאי ביפו. 18 באפריל 2016. מגד גוזני
מואשם בהריגה ובהתנהגות בלתי הולמת. אזריה בבית הדין הצבאי ביפו, בחודש שעבר/מגד גוזני

אתם צריכים לדעת שהיום יוקרא בבית הדין הצבאי ביפו כתב האישום שהוגש נגד הלוחם מחטיבת כפיר, אלאור אזריה, בשל ירי במחבל פצוע בזירת פיגוע בחברון בחודש מרץ. התביעה הצבאית הגישה נגדו בחודש שעבר כתב אישום בגין הריגה והתנהגות בלתי הולמת. הפרשה של אזריה הסעירה את כל קצוות הקשת הפוליטית בישראל ואישי ציבור רבים התייחסו לסוגיה.

יום אירופה

בניין ברליימונט - מטה הנציבות האירופית. בריסל, בלגיה. Flickr
Cha già José, צילום מסך
חג זה מסמל את השלום ביבשת. מטה האיחוד האירופי בבריסל, בלגיה/צילום מסך, Flickr Cha già José

אתם צריכים לדעת שהיום מציינים באירופה את "יום אירופה", המסמל את השלום ביבשת ואת האיחוד באירופה. האירופאים החליטו על יום זה ב-1985, יחד עם ההחלטה על הדגל של האיחוד, ומאז מציינים אותו מדי שנה. גם בישראל יקיימו טקס לציון יום אירופה בבית השגריר האירופי, לארס פאבורג-אנדרסן, שבהרצליה. בטקס ישתתף נשיא המדינה, ראובן ריבלין, שצפוי לשאת דברים.

18 שנים לזכייה האחרונה של ישראל באירוויזיון

דנה אינטרנשיונל. ברק פכטר
זכתה עם השיר "דיווה". אינטרנשיונל/ברק פכטר

אתם צריכים לדעת שהיום לפני 18 שנים זכתה דנה אינטרנשיונל בתחרות האירוויזיון יחד עם השיר "דיווה". התחרות נערכה בברמינגהם שבאנגליה, ואינטרנשיונל קטפה את המקום הראשון עם השיר שנכתב על ידי יואב גינאי והולחן על ידי צביקה פיק. מדובר בזכייה השלישית והאחרונה של ישראל באירוויזיון שכן מאז לא זכתה המדינה שוב בתחרות. הזכיות הקודמות היו ב-1978, אז גרף יזהר כהן את המקום הראשון עם השיר "אביניבי". שנה לאחר מכן, ב-1979, זכו גלי עטרי וחלב ודבש במקום הראשון עם השיר "הללויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully