וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של חייל שנפצע בפיגוע בבנימין: "למה החזירו את גופת המחבל?"

"שר הביטחון החזיר את הגופה, זה גרוע ביותר", טען בריאיון לאולפן וואלה! NEWS אביו של אחד מהחיילים שנפצעו קל ליד ההתנחלות דולב. אביו של החייל שנפצע קשה: "כואב לנו, אני לא מאחל לאף אחד לראות בן פצוע ככה"

צילום: רוני כנפו, עריכה: ניר חן

"הבן נפצע, אבל נקווה שהפיגוע שהיה אתמול הוא האחרון", כך אמר היום (רביעי) מאיר מזרחי, אביו של אחד מהחיילים שנפצעו בפיגוע הדריסה אתמול ליד ההתנחלות דולב, באזור רמאללה, בריאיון לאולפן וואלה! NEWS מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, שם מאושפז בנו, שנפצע באורח קל. חייל נוסף מחטיבת כפיר נפצע באורח קשה, והובא לטיפול בבית החולים שיבא בתל השומר, וחייל שלישי נפצע קל.

לדבריו, "שמעתי בחדשות ששר הביטחון החזיר אתמול את הגופה של המחבל. לצערי זה גרוע ביותר, זה מה שנתניהו אמר שהוא אינו רוצה לעשות שבוע שעבר. אי אפשר לבכות על חלב שנשפך, אבל אני מקווה שהוא הפצוע האחרון בטרור".

עוד בוואלה! NEWS:
ההסתה בהר הבית והחשש מהפסקת התיאום: צה"ל נערך להתגברות הטרור
שעות לאחר שחוסל: הוחזרה גופת המחבל מפיגוע הדריסה ליד רמאללה
סכנה נשקפת לחייו של החייל שנפצע קשה בפיגוע הדריסה בבנימין

זירת פיגוע דריסה דולב. מיכל אביאור/TPS, מערכת וואלה! NEWS
"מצבו של הבן קצת יותר טוב". זירת הפיגוע, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, מיכל אביאור/TPS

"מצבו של הבן קצת יותר טוב", הוסיף מזרחי. "הוא כרגע מאושפז במחלקה האורתופדית, מאחר ונפצע ברגל ימין. אני מודה לאלוהים שזה רק זה. הילד בהכרה, קצת בהלם, אבל מדבר אתנו. אנחנו רק אומרים תודה על הכול. הוא סיפר שהיה בעמדת בדיקת מכוניות ובשלב מסוים היה שקט, ופתאום באה אליו משום מקום מכונית לבנה ונכנסה בהם פשוט בלי התרעה מוקדמת", סיפר האב. "הוא נפגע ראשון, והמכונית המשיכה ופגעה בפצוע הקשה יותר. החיילים לא קיבלו התרעה מוקדמת לגבי הדבר הזה".

הוא הוסיף: "הם היו מוכנים כל הזמן לכל דבר. הם תמיד בכוננות, אבל זה עדיין הפתיע אותם". כוח צה"ל שהיה במקום פתח באש לעבר הנהג הדורס, אחמד ריאד שחאדה, בן 36 מביתוניא, והרג אותו. גופתו הושבה אמש לידי משפחתו במחנה הפליטים קלנדיה. אחותו של מזרחי ובעלה, רחל ודב קול, נהרגו בפיגוע ירי בציר כיסופים ביולי 2005. "על כל מה שקרה, מודים שלא קרו דברים נוראים יותר", הבהיר. "אחותי וגיסי נהרגו בפיגוע לפני 11 שנים בגוש קטיף". אתמול סיפר: "בשבוע הבא ביום הזיכרון נעלה לקברה של האחות".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
זירת פיגוע דריסה דולב. מיכל אביאור, תצפית TPS
"פתאום באה אליו משום מקום מכונית לבנה ונכנסה בהם". זירת הפיגוע, אתמול/תצפית TPS, מיכל אביאור

אביו של החייל מקיבוץ משמר דוד, שנפצע באורח קשה בפיגוע, ומאושפז בבית החולים שיבא בתל השומר סיפר לוואלה! NEWS כי בנו מורדם ומונשם אך כרגע לא נשקפת סכנה לחייו. "כואב לנו, אני לא מאחל לאף אחד לראות בן פצוע ככה", העיד. הוא ציין כי הוא קיבל את הבשורה שבנו נפצע בבית. "הייתי בבית, אשתי הייתה בחוץ וקראתי לה". לדבריו, אמו של החייל הייתה נסערת מאוד מפציעת בנה. "גם כשאני שראיתי אותו אתמול הייתי צריך להחזיק במשהו, זה היה קשה מאוד, זה כמו בעיטה בבטן וחבטה בראש באותו רגע".

האב סיפר עוד כי בנו, חובש פלוגתי, אמור להשתחרר בעוד חצי שנה מהצבא. הוא טרם דיבר עם בנו. "הוא הגיע בהכרה לבית החולים ודיבר עם הצוות הרפואי. הם החליטו להרדים אותו, לכן עדיין לא דיברתי איתו, הוא לא מגיב. בהמשך היום נקבל תדרוך מהמפקדים שלו כדי להבין מה בדיוק קרה שם. אני מאחל שהוא יצא מזה כמה שיותר מהר. זה קורע את הלב מה שקרה אתמול, ילד שרק יומיים לפני כן היה בבית, שמח לקראת הרגילה".

(עדכון ראשון 12:21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully