וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה רובוט? זה עב"מ? לא, זו המדוזה היפה ביותר שראינו בחיינו

9.5.2016 / 0:06

יפה יפה אך מסוכנת: חוקרים גילו מין חדש של מזודה משונה שנראית כמו הדבר שהכי הייתם רוצים לשים באקווריום בבית - אך אולי כדאי שתשמרו ממנה מרחק

http://oceanexplorer.noaa.gov/

וואו! יצורי הים לא מפסיקים להפתיע, והפעם על המסלול צועדת דוגמנית חדשה שצפויה לכבוש את לבבות הזכרים ולטרוף אתכם אם רק תעזו להתקרב אליה - המדוזה המוזרה והיפיפיה נקראת "הצייר של מיקרוסופט". כן, כך כינו אותה המדענים שאיתרו אותה, מאחר שהיא הזכירה להם את תוכנת העיצוב המעט זניחה של מיקרוסופט (למה לא קראו לה פוטושופ? יותר הולם את מידותיה).

המדוזה החדשה נמצאה ע"י רכב המופעל מרחוק (ה- Deep Discoverer) בעומק של 3.6 ק"מ מתחת לפני האוקיינוס השקט, בין הפיליפינים לדרום יפן. היא התגלתה ב-24 באפריל ע"י חוקרים ממנהל האוקיינוסים והאטמוספירה הלאומי (ה-NOAA), ששוטטו בשקע מריאנה, הנקודה העמוקה ביותר הידועה בימים, באוקיינוסים ובקרום כדור הארץ בכלל.

מדוזה מוזרה. אתר רשמי
מהממת! מין חדש של מדוזות נמצא במעמקי האוקיינוס השקט/אתר רשמי

למדוזה המרהיבה יש פסים אדומים וצהובים שזוהרים בגופה השקוף, שלפי יודעי דבר הם כנראה איברי הרבייה שלה. מדענים מאמינים שהיצור המהפנט הזה הוא טורף אורב - טורף אשר בניגוד לטורפים אחרים מעדיף להמתין לטרפו במקום מוסתר וללא תנועה עד שהטרף יועיל בטובו להיקלע לזרועותיו ההרסניות. התאהבנו.

עוד באותו נושא

צפו: "הכלב הגולש" שוחה עם מדוזה במשקל 20 ק"ג

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully