וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: "המודיע" של השב"ס תקף מינית בכלא – הקורבן נשלח לצינוק

3.5.2016 / 2:10

מעדויות של אסירים בכלא רימונים עולה כי בשבוע שעבר, לפי החשד, אחד האסירים תקף מינית אסיר אחר. בעקבות פניית וואלה! NEWS נפתחה חקירה והחשוד בתקיפה הועבר גם הוא לצינוק

איציק אברג'יל עוזב את כלא רימונים, בדרך להסגרתו לארה"ב יחד עם אחיו מאיר אברג'יל, ינואר 2011. שלומי  גבאי, שלומי גבאי
האסירים טוענים כי החשוד "חסין" בגלל שהוא משמש מודיע של הקצינים. כלא רימונים/שלומי גבאי, שלומי גבאי

קציני מודיעין של שירות בתי הסוהר בכלא "רימונים" חיפו על אסיר שעל פי החשד, ניסה לאנוס אסיר אחר בשבוע שעבר – כך נודע לוואלה! NEWS. האסיר שהותקף לכאורה פנה אתמול(שני) למפקד האגף וביקש להזעיק חוקר משטרה כדי להגיש תלונה בגין תקיפה מינית, אך בתגובה נשלח לצינוק. בעקבות פניית וואלה! NEWS לשב"ס, הועבר בשעות הערב גם החשוד בתקיפה לצינוק והמשטרה פתחה בחקירה.

האסיר, עבריין מין מורשע ששוהה באגף התורני של הכלא, משמש לדברי האסירים מודיע של מערך המודיעין של שב"ס ולכן זוכה להגנה ולחסינות בגין עבירות משמעת. מעדויות שהגיעו לוואלה! NEWS עולה "בעבר הוא תקף מינית שני אסירים". לדבריהם, האסיר שטוען כי הותקף נכנס לכלא בשבוע שעבר ו"כבר ביום הראשון החשוד דרש שהחדש יהיה בתאו".

איציק אברג'יל עוזב את כלא רימונים, בדרך להסגרתו לארה"ב יחד עם אחיו מאיר אברג'יל, ינואר 2011. שלומי גבאי
בשב"ס אישרו את הפרטים/שלומי גבאי

במהלך חול המועד פסח, סיפרו האסירים כי החשוד ניסה לאנוס את האסיר החדש, שנאבק עמו. "הבוקר הוא פנה למנהל האגף וסיפר את מה שקרה וביקש להזעיק את המשטרה, אבל בגלל שהתוקף זוכה להגנה של קציני המודיעין נשלח המתלונן מיד לצינוק", סיפר אחד האסירים.

לאור פניית וואלה! NEWS לתגובת שב"ס, נשלח קצין תורן לכלא והאסיר החשוד הושם גם הוא בבידוד. בשירות בתי הסוהר אישרו כי השניים נמצאים בהפרדה בעקבות האירוע. לטענת גורם בשב"ס, ההחלטה לשלוח את האסיר שהתלונן לצינוק, הגיעה כדי להגן עליו מפני תקיפה של חברי החשוד בתקיפה.

(עדכון ראשון: 20:09)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully