וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הגיב אלוף העולם בפוגו שנושל מהתואר - ולא באשמתו?

2.5.2016 / 8:29

ג'ק סיקסטי התבשר השבוע שהוא אינו עוד אלוף העולם בפוגו - וזאת לאחר שנמצא כי מסלול המרתון אותו חצה במהירות הגבוהה ביותר - היה קצר ב-380 מטרים מאורך המסלול הסטנדרטי. כך הוא הגיב כשלקחו לו את הכתר

יוטיוב

אנחנו לא רוצים לחשוב בכלל מה היינו עושים אם שיא עולם שהשגנו לאחר שהשקענו בו את כל חיינו היה נלקח מאיתנו ככה ביום בהיר אחד. מזל שגם ככה הסיכוי שנהיה אי פעם שיאני עולם הוא אפסי. אבל זה קרה לג'ק סיקסטי המסכן, שחצה מסלול מרתון של קצת פחות מ-42 קילומטרים כשהוא מקפץ על מקל פוגו, עשה זאת לפני כולם בזמן של 16 שעות ו-24 דקות וכעת נאלץ לוותר על תואר שיאן העולם, רק כי התברר שמי שמדד את אורך המסלול עשה טעות פטאלית במדידות. אבוי.

ג'ק סיקסטי התחרה במרתון מנצ'סטר בשנת 2014 ושבר שיא עולם שהכניס אותו הישר לספר השיאים של גינס. כעת, כשנתיים לאחר הזכייה המאושרת, נודע לג'ק שהתואר שלו אינו תקף, כי המסלול בו התחרה היה קצר ב-380 מטרים מאורכו הסטנדרטי של מסלול המרתון, הפרוש על גבי 42.195 קילומטרים.

שיא עולם בפוגו. צילום מסך
שיא העולם כבר לא שלו/צילום מסך

בספר השיאים של גינס נאלצו לבטל את השיא של ג'ק ומסרו: "אנחנו רק מקווים שזה לא ירתיע אותו מלנסות לשבור את השיא שוב בעתיד". באופן מפתיע, ג'ק ניסה לשמור על קור רוח ומסר בתגובה ל-The Mirror שהוא אינו מתכוון לתת לזה להדיר שינה מעיניו. כל הכבוד על הרוח הספורטיבית. אנחנו לא היינו מוותרים כל כך בקלות.

עוד באותו נושא

שיא עולם: משחק הסופר מריו הכי מהיר שאי פעם ראיתם

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully