וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מאה שנות מאסר לאישה שחתכה רחם אישה בהיריון בחודש שמיני

העונש הכבד נגזר על דיינל לין, שפיתתה את מישל וילקינס להגיע לביתה ולקנות בגדי תינוק. אז, היא תקפה אותה באכזריות באמצעות סכין מטבח, חתכה את רחמה, ביצעה בה ניתוח קיסרי ובכך הובילה למותו של העובר

מישל וילקינס הותקפה על ידי אישה אחרת בעודה בהיריון, קולורדו אפריל 2016. AP
"הצדק נעשה". מישל וילקינס שהותקפה באכזריות בבית המשפט בקולורדו/AP

בית המשפט בקולורדו שבארצות הברית גזר שלשום (שישי) מאה שנות מאסר על אישה שתקפה אישה אחרת בחודש השמיני להיריון, חתכה את רחמה, הוציאה את העובר ובכך גרמה למותה. מדובר בעונש המקסימום שניתן להטיל בגין ניסיון רצח והפסקת היריון שלא כדין.

השופטת, מריה ברקנקוטר, תיארה בהקראת גזר הדין את פרטי התקיפה שאירעה ב-2015. לפיה הנאשמת, דיינל לין בת ה-36, פיתתה את מישל וילקינס להגיע לביתה באמצעות מודעה על מכירת בגדי תינוקות, ולאחר מכן תקפה אותה באכזריות באמצעות סכין מטבח וביצעה בה ניתוח קיסרי. השופטת הוסיפה כי וילקינס, כמו גם משפחתה והקהילה כולה, מצפים להבעת חרטה מטעמה של לין, דבר שטרם קרה.

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! NEWS:
מפשיטים את הלקוח: הפצצה שטלטלה את חיי הזנות בצרפת
תיעוד: שוטר בארה"ב מכה אישה אזוקה עד שהתמוטטה - ואיש לא מתערב
לאחר השעיית חברי הפרלמנט: תיחקר האנטשימיות במפלגת הלייבור

דיינל לין תקפה אישה בהיריון בחודש שמיני והרגה את העובר, קולורדו אפריל 2016. AP
ייתכן שהטרגדיה האישית הובילה אותה למעשיה. דיינל לין/AP

עורכי הדין שייצגו את לין אישרו את דבר התקיפה, אולם ביקשו להתנער מהעובדה שהיה מדובר ברצח מחושב ומתוכנן מראש. לדברי קרוב משפחה של לין, היא איבדה בשנת 2002 את בנה התינוק בן החודש בעת שטבע, תאונה שנסיבותיה עדיין נחקרות. לנוכח הטרגדיה האישית שפקדה אותה, טען קרוב משפחתה, היא הפכה לבלתי צפויה והצעדים שהיא נוקטת לא תמיד מובנים או ניתנים להסבר. הוא הוסיף כי הצער שלה מהאירוע עלול היה להוביל אותה למעשה.

טענתם של סנגוריה של לין כי לא מדובר ברצח לא התקבלה. השופטת ברקנקוטר גזרה 48 שנות מאסר בגין ניסיון רצח, 32 שנות מאסר בגין סיום לא חוקי של היריון והיתר בגין תקיפה. בסך הכול נגזרו מאה שנות מאסר על לין.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

הסוגיה הובילה לוויכוח בין הרפובליקנים לדמוקרטים

אחת השאלות המעניינות שעלו בדיון היא בדבר אישום בגין רצח עקב מותה של העובר. זאת, משום שמדובר במוות של עובר שטרם נולד, והראיות של הנתיחה הוכיחו שהעובר לא חיה מחוץ לרחם, אלא מתה בתקיפה בעודה ברחם.

הסוגיה הועלתה לדיון בין הרפובליקנים לדמוקרטים במדינת קולורדו. בעוד הראשונים ביקשו לקדם חקיקה שתאפשר את האישום בגין רצח, האחרונים דחו אותה. במסגרת הוויכוח בין הדמוקרטים לרפובליקנים באשר לזכות האישה לביצוע הפלה, 38 מדינות מחשיבות הרג עובר כרצח.

וילקינס ביקשה בדיון להאשים את לין ברצח והציגה תמונה של העובר המתה. היא קראה לשופטת להטיל את העונש הכבד ביותר שניתן. לאחר מתן גזר הדין אמרה וילקינס כי "השופטת ברקנקוטר הקשיבה בקפידה לכל דבר שאמרנו בדיון". היא הוסיפה כי היא מרגישה ש"הצדק נעשה".

(עדכון ראשון: 16:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully