וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר העיתונאית החשודה בניסיון לרצוח את אמה בשישה ימים

28.4.2016 / 15:10

הצעירה נעצרה בסוף השבוע בחשד ששפכה שמן רותח על אמה בזמן שישנה וגרמה לה כוויות קשות. לטענתה, היא מעדה והשמן נשפך בטעות, אולם הגרסה לא מתיישבת עם עדותה ועם הרקע ליחסי השתיים. שמה עדיין אסור לפרסום

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: אביב אירגז

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (חמישי) בשישה ימים את מעצרה של העיתונאית בת ה-24 החשודה כי ניסתה לרצוח את אמה בשבוע שעבר. הצעירה חשודה כי שפכה על אמה שמן רותח בזמן שישנה וגרמה לה כוויות קשות, אך היא מכחישה וטוענת כי מדובר היה בתאונה.

"מעדתי על שואב אבק רובוטי – והשמן הרותח נשפך על אמי", טענה החשודה בפני חוקרי המשטרה. ואולם, לטענת המשטרה, הפציעות אינן עולות בקנה אחד עם גרסתה.

עוד על ניסיון הרצח:
"מיד כששמעתי על ניסיון הרצח - ידעתי שזאת היא"
העיתונאית החשודה בניסיון רצח אמה: "מעדתי על שואב – והשמן נשפך"

עיתונאית החשודה בניסיון רצח אמה. פייסבוק, צילום מסך
"גרסתה מעלה תמיהות רבות". החשודה/צילום מסך, פייסבוק

בתחילת השבוע שחזרו במשטרה את האירוע יחד עם החשודה. מהחומר הסודי שהוגש לבית המשפט עלה כי החשד נגדה התחזק. "גרסתה של החשודה, כעולה מהודעותיה ומן השחזור שערכה, מעלה תמיהות רבות, הן בנוגע למהות מעשיה, הן בנוגע ללבושה לפני האירוע, הן בנוגע למעשיה לאחר הפגיעה באם והן בנוגע לסיבתיות המעשים כולם", ציינה השופטת הדס רוזנברג בהארכת מעצרה ביום שני.

האם, בשנות ה-50 לחייה, הגיעה בשבוע שעבר לבית החולים מאיר שבכפר סבא, כשעל פניה וחלקי גוף נוספים היו כוויות קשות. כמה ימים לאחר מכן התעורר חשדם של הרופאים כי לא מדובר בתאונה ביתית, אלא בניסיון חבלה במזיד. בסוף השבוע האחרון נעצרה בתה, שעבדה בעבר בכמה כלי תקשורת, ובכלל זה בטלוויזיה וברדיו. מחקירת המשטרה עלה כי בין האם לבת היה סכסוך קודם.

(עדכון ראשון: 09:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully