וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: שבע שנות מאסר למיליונר שהודה בשוגג ברצח בסדרה "ג'ינקס"

בית משפט בניו אורלינס גזר על רוברט דרסט שבע שנות מאסר וחודש, במסגרת עסקת טיעון עליה חתם לפני כחודשיים. כעת, יועבר למעצר בקליפורניה, שם ייפתח באוגוסט משפטו באשמת רצח חברתו סוזן ברמן

רוברט דרסט, מרץ 2015. AP
עורך הדין מעריך שגם הפעם יחמוק מהרשעה ברצח. דרסט במעצר, לפני כשנה/AP

בית משפט פדרלי בניו אורלינס גזר היום (רביעי) שבע שנות מאסר וחודש על המיליונר רוברט דרסט, שסיפורו הסעיר את ארצות הברית כשהודה בשוגג בסדרה "ג'ינקס" כי רצח את נשותיו מבלי ששם לב שהמיקרופון שלגופו נותר פתוח כשהלך לחדר השירותים. העונש שנגזר על דרסט מגיע בעקבות עסקת הטיעון שעליה חתם בחודש פברואר, ולפיה יודה בהחזקת אקדח ואז יועבר למעצר בקליפורניה – שם ייפתח באוגוסט משפטו באשמת רצח חברתו סוזן ברמן.

"הג'ינקס", סדרת הפשע האמיתי של HBO, הסעירה מיליוני צופים בשנה שעברה עם סיפורו של רוברט דרסט. המיליונר האקסצנטרי, בן לאימפריה נדל"נית החולשת על כמה מהמבנים היקרים ביותר במנהטן, נחשד בשני מקרי רצח, ובהם היעלמותה המסתורית של אשתו קאתי. עורכי דינו של דרסט הצליחו לזכות אותו מחמת הספק, וזאת על אף שהודה ושחזר את רצח וביתורו של שכנו בעבר בטענה להגנה עצמית. הסדרה הציגה את הראיות הקושרות את דרסט למעשי הרצח, וסדרה של ריאיונות שקיים עימו הבמאי אנדרו ג'ארקי.

סצינת ההודאה ברצח מתוך "הג'ינקס"

סיום הסדרה לפני כשנה הפך לאירוע תקשורתי עצום, לאחר שדרסט, שלא היה מודע כי הוא נושא עמו מיקרופון, נכנס לשירותים ומלמל הודאה לפיה ביצע את כל הפשעים שבהם נחשד. דרסט נעצר במרץ האחרון במלון מריוט בלואיזיאנה, שם נרשם תחת שם בדוי. בחיפוש שנעשה עליו נמצא אקדח - המנוגד לתנאי שחרורו - מסכה, דרכון, מפות של פלורידה וקובה ומעטפה ובתוכה 40 אלף דולר בשטרות של מאה דולר.

דרסט הסכים לעסקת הטיעון בניסיון להתחמק מהעונש המקסימלי בגין אחזקת נשק לא חוקי - עשר שנות מאסר וקנס של 250 אלף דולר. עורך דינו דיק דגרין, שייצג אותו במשפטים בהם זוכה בעבר מאשמת רצח, בטוח שגם הפעם לא תצליח התביעה להוכיח את אשמתו. "אנחנו רוצים ללכת למשפט ולהוכיח שמר דרסט לא רצח את סוזן ברמן, והוא גם לא יודע מי כן עשה זאת. כשסיימנו עם המשפט חשבתי שהוא עומד לחיות חיים שקטים. הוא לא אהב להיות רוברט דרסט. הוא רצה להיות אנונימי ככל האפשר. וזאת הפעם האחרונה שבה הציבור שמע עליו - עד סדרת הטלוויזיה הזאת", אמר לאחר שהסכים לעסקת הטיעון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully