וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונדי שב הביתה: לוחמי מג"ב החזירו כלב גנוב שמצאו בסיור לבעליו

28.4.2016 / 1:26

לוחמי משמר הגבול מצאו במהלך סיור באחת משכונות מזרח ירושלים כלב פצוע שעורר את חשדם. הם פינו את הכלב לטיפול במרפאה וטרינרית, ושם התברר כי הוא נגנב לצורך קרבות כלבים. בעלי הכלב: "אנחנו עדיין לא מעכלים שהוא חזר אלינו"

צילום: דוברות המשטרה

לוחמי משמר הגבול איתרו שלשום (שלישי), במהלך פעילות מבצעית, כלב אמסטף פצוע באחת משכונות מזרח ירושלים. הלוחמים הבחינו שהכלב במצב רע ונראה חושש מאוד, מה שעורר את חשדם שהוא נגנב לצורך קרבות כלבים.

אחד הלוחמים התקרב אל הכלב, בעוד חבריו איבטחו את האזור, והעלה אותו לרכב מבצעי ממוגן. הלוחמים העניקו מזון ומים לכלב, ולקחו אותו למרפאה הווטרינרית של עמותת "צער בעלי חיים" בירושלים, שם קיבל הכלב טיפול רפואי לפציעותיו.

עוד בוואלה! NEWS:
רכב צבאי נכנס בשוגג לכפר פלסטיני - ונרגם באבנים; אין נפגעים
בדרך לבצע פיגוע: כוח ימ"מ עצר שלושה פלסטינים במזרח ירושלים

בונדי אמסף שנגנב למטרות שימוש בקרבות כלבים – הוחזר על ידי לוחמי משמר הגבול לבעליו. חטיבת דובר המשטרה
הלוחמים פינו את הכלב לטיפול במרפאה הווטרינרית של ''צער בעלי חיים'' בירושלים/חטיבת דובר המשטרה
בונדי אמסף שנגנב למטרות שימוש בקרבות כלבים – הוחזר על ידי לוחמי משמר הגבול לבעליו. חטיבת דובר המשטרה
פונה ברכב מבצעי ממוגן. הכלב בונדי/חטיבת דובר המשטרה

בעזרת שבב הזיהוי של הכלב אותרו בעליו והלוחמים יצרו עמם קשר כדי לעדכן שהוא נמצא במרפאה. הכלב זוהה כ"בונדי", כלבם של בני משפחת יקותיאל. הבעלים הנרגש, אלירן, הודה ללוחמים ואמר להם: "זה באמת לא מובן מאליו, אין מילים בפי להודות לכם על מה שעשיתם. בונדי הוא ממש בן משפחה עבורנו ואנחנו עדיין לא מעכלים שהוא חזר אלינו".

"להשיב את הכלב לבעליו זו חובתנו המוסרית"

"לצערי, אנו עדים במרפאה ללא מעט מקרים של בעלי חיים שמגיעים אלינו לאחר שחוו אכזריות קשה", אמרה אינה וינוקור, מנהלת המרפאה הווטרינרית שטיפלה בבונדי. לדבריה, קרבות כלבים הם רק אחת הסיבות שמביאות כלבים במצב קשה לטיפול במרפאה. "אין לי ספק שהתמזל מזלו של בונדי, שבזכות עירנותם של השוטרים נמצא ולאחר טיפול קצר הושב לבעליו. חשוב שגם אנו נסתכל סביבנו ונשים לב לבעלי החיים הללו ואם אנו מזהים משהו חריג ניצור קשר עם הרשויות", הוסיפה וינוקור.

בונדי אמסף שנגנב למטרות שימוש בקרבות כלבים – הוחזר על ידי לוחמי משמר הגבול לבעליו. חטיבת דובר המשטרה
מפקד צוות הלוחמים: "הכלב נראה תשוש ומפוחד עם פציעות באזור הפנים"/חטיבת דובר המשטרה

"ראינו שהכלב נראה תשוש ומפוחד, עם פציעות באזור הפנים, וחשדנו מיד שמדובר בכלב שנגנב מבעליו והשתמשו בו בקרבות כלבים", סיפר מפקד צוות הלוחמים, רב-סמל ראשון דביר שמחי. "לא יכולנו להישאר אדישים, ומיד ניסינו לאתר מרפאה שתוכל לקבל אותו ולאתר את בעליו. אני חושב שכשוטרים זה חלק בלתי נפרד מתפקידנו, וברגע שזיהינו את הכלב זאת הייתה חובתנו המוסרית. אני שמח שנפלה בחלקנו הזכות לגאול את בונדי מזוועת הקרבות ולהשיבו לבעליו החוקיים" הוסיף שמחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully