וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד כרוצח סדרתי תועד רב עם שכנו בגלל מנגל: "משהו מפריע לך, הומו?"

27.4.2016 / 13:28

בסרטון נראה ונשמע החשוד ברצח ארבע נשים מתווכח עם תושב שכונת בת גלים בחיפה על העשן מהמנגל המפריע לו. "משהו מפריע לך?", שאל פיודור בז'רניי. בסיום העימות הגיעה המשטרה, שלא עצרה אותו

עריכה: טל רזניק

סרטון שהגיע לידי וואלה! NEWS תיעד את פיודור בייז'נרי, החשוד ברצח ארבע נשים, רב עם שכנו בספטמבר 2014. צעיר תושב שכונת בת גלים סיפר כי בייז'נרי איים שיכה אותו לאחר שהעיר לו משום שעשה מנגל. בשלב מסוים של השיחה בין השניים שתועדה, נשמע בייז'נרי אומר לשכנו: "מה אתה הומו?"

הצעיר, שעבר להתגורר בשכונה זמן קצר לפני שצולם הסרטון, ביקש מבייז'נרי לכבות את האש, שריח העשן ממנה מפריע בין היתר משום שהוא צמחוני. "קדימה, תעשה מה שאתה רוצה", אמר השכן חצי בעברית וחצי ברוסית לבייז'נרי, "תעשה, תאהב אותי כמו שאתה רוצה". זה השיב לו: "מה אתה הומו, שאני אוהב אותך?".

בייז'נרי ניסה להבין מה מטריד את שכנו. "משהו מפריע לך?", שאל אותו, ואילו השכן השיב: "כן, זה הריח. עכשיו האש הולכת לשם, לאחות של אשתי, שם למעלה. יש רוח, זה עושה ככה". בשלב זה הגיעה המשטרה. התושב הסביר בריאיון לוואלה! NEWS כי הזעיק את המשטרה כי פחד שירביץ לו. לטענתו, השוטרים הודיעו לו כי "זה עניין בין רוסים והכול בסדר". בייז'נרי לא נעצר.

החשוד כרוצח סדרתי תועד בעימות עם שכנו ב-2014: "מה, אתה הומו?". מערכת וואלה! NEWS
פיודור ברז'ניי מתווכח עם שכנו/מערכת וואלה! NEWS

בייז'נרי, צעיר בן 26, עצור יותר מחודש בחשד שאנס ורצח ארבע נשים. החקירה מסועפת ומתנהלת בכמה אזורים ברחבי הארץ, כאשר חלק מהפרטים מצויים תחת צו איסור פרסום. פרטיו של החשוד הותרו לפרסום, על מנת לאפשר לציבור לדווח על עבירות נוספות, בדגש על עבירות מין, אם אכן התרחשו כאלה.

בייז'נרי נעצר לאחר שבבמרץ נמצאה גופת אישה בדירה במרחב לכיש. חוקר שריפות סבר כי היא לא נגרמה מקצר חשמלי אלא מהצתה מכוונת. ממצאי ד-נ-א קשרו אותו לזירה. בעקבות הפענוח החלקי של הזירה בלכיש, החלו לחשוד כי בייז'נרי רצח עוד שלוש נשים בדפוס דומה. על פי החשד, בייז'נרי תקף את הנשים מינית ולאחר הצית את דירתן כדי לטשטש ראיות.

שכניו של פיודור בייז'נרי בשכונת בת גלים בחיפה העידו הבוקר כי הם המומים מהגילוי שמדובר בחשוד ברצח. שכן סיפר כי "'האיש עם הקעקועים' תמיד אמר שלום. הוא היה בן אדם מופנם ולא מאיים". אשתו הוסיפה כי מדובר בזוג נורמלי לחלוטין. "לא היה שום חשד", העידה. "יש פה רוצח זה מלחיץ, אני דואג על אשתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully