וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצלמות תיעדו: שני עובדים זרים חשודים שהתעללו בקשיש בו טיפלו

שבתי בנדט ושלומי גבאי

26.4.2016 / 19:15

בני משפחתו של קשיש בן 80 מירושלים התקינו מצלמות בביתו ותיעדו את השניים, שטיפלו בו בפרקי זמן שונים, מתעללים בו. בחדרה נעצרה מטפלת שהתעללה בקשישה, בתה וחתנה ידעו על ההתעללות אך לא התלוננו במשטרה

אלימות נגד קשישים, התעללות בקשישים, אלימות, פגיעה בקשישים. GettyImages
המטפל הראשון בקשיש אף חשוד שביצע בו מעשים מגונים/GettyImages

שני עובדים זרים נעצרו בחשד שהתעללו בקשיש בן 80 תושב ירושלים שבו טיפלו בפרקי זמן שונים. הקשיש סובל מפרקינסון וזקוק למטפל צמוד, ובשל כך מוגדר חסר ישע. משפחתו הגישה תלונה במשטרה לפני כשבועיים על ביצוע מעשים מגונים והתעללות מצד שני העובדים שטיפלו בו עד לאחרונה. מעצרם הוארך היום (שלישי) בשלושה ימים.

לפני כמה חודשים החל הקשיש להתנהג בצורה מוזרה ובני משפחתו החליטו להתקין מצלמות בביתו, ללא ידיעת מטפלו. לאחר שצפו בהקלטות המצלמה חשכו עיניהם למראה התנהלותו של המטפל. בהקלטות נחשפו בני המשפחה למעשים מגונים חמורים וקשים שביצע המטפל בקשיש.

עוד בוואלה! NEWS:
ביקש שימדדו בגד ים - ותקף: נתפס החשוד במאות עבירות מין בקטינות
עיתונאית נעצרה בחשד שניסתה לרצוח את אמה בשנתה; מצבה קשה
תושב ראשון לציון נעצר בחשד שיידה אבנים על מכוניות בכביש 431

בני המשפחה פיטרו את המטפל ושכרו את שירותיו של מטפל זר אחר במקומו. אך לאחר תקופה שבה טיפל בקשיש, צפו בהקלטות המצלמות שהותקנו בבית ונחרדו לגלות כי המטפל החדש מפעיל אף הוא אלימות כלפי בן משפחתם. בני המשפחה התעמתו עם המטפל החדש ופיטרו אותו בשל התנהלותו האלימה. לאחר מכן הגישה אשתו של הקשיש תלונה במשטרה.

"מקרה קשה ומזעזע של תקיפת חסר ישע"

היום הותר לפרסום, לאחר חקירה שנארכה כשבועיים, כי המשטרה עצרה את שני החשודים. בתחילה אותר במבשרת ציון, ימים ספורים לאחר הגשת התלונה, המטפל הראשון - שהחל כבר לעבוד בביתו של קשיש אחר. אתמול אותר המטפל השני. שני החשודים קשרו את עצמם בחקירתם לחשדות המיוחסים להם. הבוקר הובאו השניים בפני בית משפט השלום אשר האריך את מעצרם בשלושה ימים, עד ליום חמישי, 28 באפריל. מהמשטרה נמסר כי חקירת האירוע נמשכת.

עורכת הדין לימור מסר טולדו, באת כוחם של משפחת הקשיש מסרה: "מדובר במקרה קשה ומזעזע של תקיפת חסר ישע בידי שניים ממטפליו. מדובר במעשים הכוללים עבירות מין חמורות שביצע אחד מהם ומעשי אלימות ברוטליים ומכוערים שביצע העובד השני. אין ספק שצריכה להיות בקרה מדוקדקת על המטפלים שמגיעים לעבוד בישראל, כולל בדיקת העבר הפלילי של האדם, המצב הנפשי שלו וכו', אחרת אנחנו חושפים את היקרים לנו מכל לאנשים מטורפים ולמעשי התעללות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

המטפלת התעללה בקשישה - בתה וחתנה ידעו והתעלמו

בחדרה נעצרה היום עובדת זרה בת 57 ממולדובה בחשד כי תקפה מספר פעמים קשישה בת 82 בה טיפלה. היא תובא בהמשך להארכת מעצר. החקירה בעניינה של המטפלת נפתחה בשל תלונה שהגישה החברה המעסיקה אותה, זאת לאחר שהתעורר חשד כלפיה בעקבות ראיות שהגיעו לידי עובדי החברה.

מחקירה ראשונית עולה כי בתה וחתנה של הקשישה ידעו על התקיפות החוזרות של המטפלת אך סירבו להפסיק את ההתעללות, בטענה כי הם מחכים לעובדת אחרת שתחליף את החשודה. השניים צפויים אף הם להיחקר במשטרה.

(עדכון ראשון: 18:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully