וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחלה חדשה: סנאטור אמריקני לשעבר בן 90 יתחתן עם גבר בן 40

26.4.2016 / 10:00

האריס וופורד, ששימש גם יועץ לנשיא קנדי, חשף במאמר דעה בניו יורק טיימס כי הוא יינשא בקרוב לחבר שהכיר אחרי מות אשתו, שעמה הביא לעולם שלושה ילדים. "האהבה שלי לא מתבססת על מגדר"

האריס וופורד, סנאטור אמריקני לשעבר, 2011. AP
הסנאטור לשעבר האריס וופורד/AP

הסנאטור האמריקני לשעבר האריס וופורד, בן 90, חשף במאמר דעה שפרסם ביום ראשון בניו יורק טיימס כי הוא עומד להתחתן בקרוב עם גבר בן 40, אחרי שהיה נשוי לאישה במשך כ-50 שנה. הסנאטור לשעבר מפנסילבניה אמר כי לשמחתו הוא זכה למצוא אהבה עם שני חבריו הטובים ביותר בחייו.

"לעתים קרובות, החברה שלנו מנסה לתייג אנשים - סטרייט, גיי או באמצע. האהבה שלי לא מתבססת על מגדר", כתב. "במשך חצי מאה הייתי נשוי לאישה נפלאה ועכשיו אני בר מזל למצוא אושר בפעם השנייה". לוופורד נולדו שלושה ילדים מאשתו והוא סיפר כיצד התאהב במקרה במת'יו צ'ארלטון חמש שנים לאחר שמתה ב-1996.

לדבריו, בעבר, נישואים חד-מיניים היו נראים בלתי-אפשריים, אולם "טעיתי ולא הייתי צריך להיות כה פסימי". וופורד, שבעבר היה יועץ לנשיא ג'ון קנדי ולמרטין לותר קינג, כתב כי הוא ובן זוגו מתכננים להתחתן ב-30 באפריל. "זה נכון להרחיב את תפיסת הנישואים שלנו כדי שתכלול את כל האמריקנים שאוהבים זה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully