וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכפילה של טד קרוז הסכימה להשתתף בסרט פורנו תמורת 10 אלף דולר

25.4.2016 / 8:03

רק לפני שבוע, סרסי הייס עוד היתה בחורה אנונימית ממיסיסיפי, ארה"ב. אולם לאחר שהופיעה בתוכנית טלוויזיה זניחה, הצופים הכתירו אותה ככפילה של המועמד לנשיאות טד קרוז והיא מנסה לעשות רווח מהדימיון

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

בסרטון – טד קרוז יוצא להגנת היידי קלום

צעירה בת 21 ממיסיסיפי, ארה"ב לא ציפתה שתהפוך למפורסמת בעקבות השתתפות בתוכנית טלוויזיה שולית. סרסי הייס הפכה לתופעת רשת לאחר שהצופים בתוכנית "מורי" קבעו כי היא הכפילה הנשית של המועמד הרפובליקאי לנשיאות ארה"ב, טד קרוז.

הייס השתתפה בתוכנית לאחר שבן זוגה פרדי גרין, 25, האשים אותה בבגידה. העניין נפטר לאחר שבדיקת די-אן-אי הוכיחה כי ילדה בן השלושה חודשים הוא בנו של גרין. באופן מפתיע (או לא), הייס מעולם לא שמעה לפני כן על קרוז הזהה לה וגם לאחר הגילוי לא ממש התעניינה בו. "אף פעם לא ראיתי אותו ואני לא יודעת מה הדעות שלו אז אני לא יודעת אם הוא מספיק טוב להיבחר", אמרה בראיון.

אפילו CNN מדווחים על התופעה

הפיכה ללהיט אינטרנטי כנראה לא מכניסה מספיק כסף, אז הכפילה של טד קרוז פונה לאפיקים מקוריים כדי לשלם את החשבונות. אתר הפורנו XHamster.com פנה אליה בהצעה שתשתתף בסרטון בן 6 דקות עם בן זוגה ובתמורה תרוויח 10,000 דולר. "אנחנו חושבים שהרבה מצופי האתר מאד רוצים לראות אותה בפעולה", אמר דובר האתר, מייק קוליך.

לדברי קוליך, בגלל שישנם סיכויים אפסיים שהמועמד לנשיאות ישחרר קלטת לוהטת משלו, הייס היא הדבר הקרוב ביותר שהם יכולו להשיג. הייס וגרין הסכימו להשתתף בוידאו, וסיפרו כי כבר צילמו את עצמם בעבר באופן פרטי, אך זאת הפעם הראשונה שמיליונים יראו אותם. "אני בסדר עם זה כי אני אעשה כל דבר כדי לתמוך במשפחה שלי", אמרה הייס.

הייס מנקה בתים לפרנסתה ובן זוגה מקבל קצבה מהמדינה בגלל נכות. "אנחנו רוצים לקנות משאית, לשלם את המשכנתה ואולי להתחתן. עכשיו מציעים לנו 10 אלף דולר פשוט בשביל קלטת סקס", אמר גרין. "עכשיו היא יותר מפורסמת ממדונה! אני חי עם כוכבת".

עוד באותו נושא

הכפילה הצעירה של אנג'לינה ג'ולי גונבת לקיילי ג'נר את ההצגה

לכתבה המלאה

ככה היא נראתה בתוכנית "מורי" ומשם הכל התחיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully