וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות

21.4.2016 / 13:55

כל החדשות של היום בדקה אחת: טל היינריך מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

בבית חב"ד בבנגקוק יוצבו שוטרים ובצרפת ייפרסו 10,000 חיילים כדי להגן על הקהילות היהודיות, שיזכו לאבטחה במוסדות יהודיים רבים ברחבי העולם. ערב חג הפסח, כ-70 אלף ישראלים צפויים לעבור בנתב"ג - וההיערכות הביטחונית בהתאם.

סרבן הגט עודד גז, שעליו הטילו דייני בית הדין הרבני חרם שהוביל לשיימינג נרחב ברשתות החברתיות, נעלם ואינו מופיע לדיונים – כך נמסר היום (חמישי) בהודעה מטעם הנהלת בתי הדין. על פי ההודעה, קיים חשש כי אם לא יימצא בהקדם, אשתו תישאר עגונה למשך שנים רבות. תמונותיו הופצו לכלי התקשורת ובית הדין ביקש את עזרת הציבור בחיפושים אחריו.

חמאס נכנס לעימות חדש ברצועת עזה, והפעם בגלל הלאפה: מוכרי השווארמה ברצועה הודיעו כי הם פותחים בשביתה במחאה על החלטת שלטונות חמאס להוריד את מחירי השווארמה בלאפה לשמונה שקלים, במקום המחיר ה"גבוה" של עשרה שקלים עליו עמדה עד כה. המוכרים זועמים וטוענים שהמחיר החדש אינו מאפשר להם לכסות את ההוצאות.

ובאקוודור הודיע הנשיא רפאל קוראה כי יטיל מס מיוחד וחד-פעמי על עשירי המדינה כדי לסייע במאמצי השיקום מרעידת האדמה העזה. בנאום ששודר בטלוויזיה, הוסיף הנשיא כי הרעש בעוצמה של 7.8 דרגות גרם לנזקים בסך מיליארדי דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully